sanzakhire

جمعی از فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از رئیس قوه قضاییه درخواست دارند که پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را به سرانجام برساند.

به گزارش راه اترک، سال 1395، یعنی حدود 4 سال پیش و در یک فضای رسانه ای، پرده از روی یکی از بزرگترین اختلاسهای کشور در صندوقی متعلق به  فرهنگیان ، برداشته شد.

اختلاسی که از 8 هزار میلیارد تومان شروع شده و در ادامه ماجرا به 12 هزار میلیارد تومان  رسید.

این ماجرا تا مدتها به خصوص تا زمان برگزاری انتخابات جدید صندوق ذخیره که خودش هم با حواشی خاصش برگزار شد، در تنور رسانه ای در حال مطرح شدن بود ولی به ناگهان از صدر اخبار مطرح کشور برچیده شد.

حالا از زمان مطرح شدن این فساد اقتصادی حدود 4 سال می گذرد ولی هنوز جامعه فرهنگیان از پایان یافتن پرونده آن، خبر موثقی ندارند.

در همان ایام یکی از متهمان این اختلاس نیز از کشور فرار کرد و مردم از سرانجام این فراری نیز هنوز خبری ندارند.

حالا که 4 سال از افشای این اختلاس می گذرد، برخی از فرهنگیان هنوز عضو این صندوق هستند و هر ماه نیز مبلغی را به صندوق می پردازند ولی از نتایج صندوق و مزایای آن  فقط تا حد این که در بازنشستگی مبلغی به آنها داده می شود، مطلع هستند.

برخی از اعضای این صندوق در تماس با خبرنگاران راه اترک درخواست کرده اند که ما پیام آنها را به رئیس قوه قضاییه برسانیم و از وی بخواهیم که پیگیر سرانجام حواشی صندوق ذخیره فرهنگیان شوند و حق را به حق دار برسانند.

در ضمن فرهنگیان از اعضای فعلی صندوق ذخیره نیز انتظار دارند که خدمات واقعی تری را به اعضاء بدهند تا رغبت بیشتری برای فرهنگیان نسبت به عضویتشان ایجاد شود.

انتهای پیام/رضا جامی