polgom

120 میلیون تومان که قرار بوده به خبرنگاران گلستان بابت پوشش اخبار سیل داده شود، کجاست؟

به گزارش راه اترک به نقل از گلستان ما، سیل گلستان که از ابتدای سال 98 شروع شد خسارتهای زیادی در استان گلستان به بار آورد و به زیرساختها و تاسیسات ، راهها و ابنیه و کشاورزی استان ضربات زیادی زد .

مقابله با سیل نیازمند تمهیدات و بکارگیری امکانات ، سازمان و نهادهای مختلفی بود و یکی از این نهادهای مهم و تاثیرگذار "رسانه ها" بودند .

طبق اخبار موثق مبلغ 120 میلیون تومان از عواید سیل گلستان در اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان هست و متولیان امر از آن اطلاع دارند اما هنوز آن را به صاحبان اصلی یعنی رسانه های استان و رسانه هایی که واقعا در سیل زحمت کشیدند داده نشده است .

این در حالیست که رسانه های استان نه تنها در سیل بلکه در سایر بحران ها نظیر کرونا و اغتشاشات و اعتراضات و ... پای کار بوده و همواره به استانداری و سایر دستگاهها کمک کردند .

اخیرا شنیده شده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اخبار تعدادی از خبرگزاری ها را کپی گرفته و به استانداری ارائه داده تا این هزینه 120 میلیون تومانی را در اختیار خود گرفته و صرف مجموعه ارشاد بکند.

گویا استاندار گلستان با این رویه مخالفت کرده و گفته باید مشخص شود که این پول باید به کجا می رود و آیا به رسانه ها که محل اصلی هزینه کرد این مبلغ هستند می رسد یا نه ؟

به هر حال رسانه های استان گلستان به لحاظ مادی روزهای سختی را می گذرانند ، برخی ها اندازه صفحات خود را کاهش داده و برخی نیز تعداد صفحات خود را ، رسانه های مجازی و الکترونیک نیز نیروهای خود را تعدیل کرده و بدون داشتن آگهی روزهای بسیار سختی را می گذرانند.

خوب بود مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان متولی این حوزه ، بیش از اینها به فکر رسانه ها باشد .

انتهای پیام /