rahahan

نماینده مردم شرق گلستان در خصوص پروژه بر زمین مانده راه آهن گرگان - کلاله - مشهد گفت: این پروژه چون جزو قانون است، باید اجرایی شود.

 به گزارش راه اترک، چندین پروژه در شرق گلستان سالهاست که برزمین مانده است که از جمله این پروژه ها می توان به جابه جایی جاده جنگل گلستان به مسیر جدید کلاله - عزیزآباد- گلیداغ - آشخانه و پروژه احداث راه آهن گرگان - گنبد- کلاله - بجنورد - مشهد اشاره کرد.

پروژه هایی که هم نمایندگان پیگیر را به خود دیده و هم طرحها و مصوبات و فاینانسهای داخلی و خارجی را.

در خصوص این پروژه با نماینده سابق شرق گلستان چندین بار مصاحبه گرفتیم و حالا به سراغ نماینده جدید منطقه رفتیم تا نظر ایشان را در این خصوص بپرسیم.

دکتر رضا آریانپور در خصوص پروژه راه آهن گرگان- کلاله- بجنورد- مشهد به خبرنگار راه اترک گفت: در این خصوص با مهندس رسولی، مدیر عامل شرکت راه آهن کشور موضوع را پیگیر شدیم و وی در این خصوص از اجرایی شدن پروژه خبر داد .

آریانپور ادامه داد: مدیرعامل شرکت راه آهن کشور در پاسخ سوال ما گفت: پروژه راه آهن گرگان- کلاله- بجنورد- مشهد به طول ۵۵۰ کیلومتر جزو برنامه‌های تصویب شده دولت است و ردیف بودجه خاص خود را دارد که برآورد اولیه و مورد نیاز آن هفت هزار میلیارد تومان بوده و در اولویت اول قرار دارد و از آنجایی که این پروژه در قانون مصوب شده است قطعا پس از تامین اعتبار لازم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/رضا جامی