tajdid

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان گفت: برنامه های حضور خدام رضوی از امشب در گلستان آغاز می شود.

 به گزارش راه اترک، محسن عسگری، مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان در گفتگو با راه اترک گفت: جشن دهه کرامت امسال نیز مانند سنوات قبل، با حضور خدام رضوی در گلستان برگزار خواهد شد و با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در گلستان، خدام رضوی و خادمیاران آستان قدس در گلستان با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی، این جشن ها را برگزار خواهند کرد.
عسگری اضافه کرد: از جمله برنامه های سفر خدام به گلستان دیدار با خانواده شهدا، مسئولین استانی، گروه های جهادی و اقتصادی و ... در دستور کار خواهد بود.
وی توضیح داد: آیین استقبال از خدام رضوی چهارشنبه چهارم تیرماه ساعت 21:30 از محل فرودگاه گرگان انجام می‌شود.
مدیر خبر و رسانه آستان قدس در گلستان عنوان کرد: کاروان خدام رضوی پنج‌شنبه در شهرهای آق‌قلا، گمیشان و بندرترکمن حضور خواهند یافت و روز جمعه به شهرهای کردکوی و بندرگر راهی می‌شوند و روز شنبه هفتم تیر در شهرهای گالیکش و کلاله برنامه دارند و روز یک‌شنبه در شهرهای مینودشت و گنبدکاووس و در روز دوشنبه مردم رامیان به استقبال خدام رضوی خواهند رفت.

وی بیان کرد: سفیران امام رضا (ع) روز سه شنبه در شهرهای آزادشهر و علی‌آبادکتول حاضر می‌شوند و 11 تیرماه در علی‌آبادکتول و گرگان برنامه دارند ، روز پنج شنبه در گرگان برنامه خواهند داشت و روز جمعه 13 خرداد زمان برگشت این کاروان از استان گلستان واهد بود.

عسگری گفت: در صورتی که شهرهای مورد اشاره به دلیل شیوع ویروس کرونا سفید و یا زرد باشد برنامه‌های دهه کرامت و جشن زیر سایه خورشید برگزار می‌شود و در صورت اعلام وضعیت قرمز هر شهرستان؛ قطعا اجرای برنامه‌ها دهه کرامت و حضور خدام در این شهر ها لغو خواهد شد.
مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان گفت: مستندی تحت عنوان « ویژه برنامه گلستان هشتم» نیز قبل از اوج گیری کرونا تهیه گردید که در این روزها در صفحه رسمی ما در تمامی شبکه های مجازی و همچنین در صفحه رسمی آستان قدس مربوط به استان گلستان با نام aqr_golestan8 و صفحه اینستاگرامی golestanhashtom منتشر خواهد شد.

عسگری تصریح کرد: این ویژه برنامه ها هم در قالب تلویزیون اینترنتی گلستان 24 tv، قابل مشاهده خواهد بود و مردم عزیز میتوانند ویژه برنامه های دهه کرامت را در صفحه اینستاگرامی golestan24tv و یا صفحه آپارات golestan24news دریافت و مشاهده نمایند.

گفتنی است، در این ایام ارتباط مستقیم نیز با مشهد هم انجام خواهد شد که مردم گلستان میتوانند از راه دور زیارت حضرت آقا را انجام دهند.

انتهای پیام/رضا جامی