seudii

رژیم سعودی مدعی دستگیری عده ای شده که قصد عملایت تروریستی در این کشور را داشته اند.

به گزارش راه اترک، با روی کار آمدن بن سلمان در عربستان، مخالفان این شاهزاده سعودی که تغییرات دیکته شده از سوی آمریکا و غربیها را در برنامه دارد، هم داخل خود کاخ شاهنشاهی زیاد شده و هم این اعتراضات به داخل گروههای مردمی نیز ورود کرده است.

حتی در این زمینه جریانهای تند وابسته به القاعده نیز که بیشتر سرمایه و تجهیزاتشان به خصوص برای ادامه جنگ در کشورهای منطقه را از خود سعودیها می گیرند، به صف مخالفان اضافه شده اند.

بن سلمان که این روزها به گونه ای رفتار می کند که انگار مشاوره هایش را از سفارت مجازی صهیونیستها در خاک سعودی دریافت می کند، به منظور بهره وری از اعتراضات درون کشوری، ریشه این اعتراضات را به ایران پیوند می دهد و این درحالی است که پیوند زدن این اعتراضات به کشور ثالث مشکل ایجاد شده برای این رژیم نه تنها حل نخواهد شد، بلکه ریشه دار تر نیز می شود.

فوت پادشاه سعودی که چندین بار هم با ورود پزشکان به درمان او به تاخیر افتاده است، مهمترین جرقه برای ازهم پاشیدن رژیم سعودی خواهد بود، امری که بن سلمان قصد دارد با ارتباط گیری سریع با آمریکاییها و به خصوص استفاده از ظرفیت صهیونیستها جلوی این انقلاب درونی را بگیرد.

انتهای پیام/رضا جامی