ershad

معاون فرهنگی ، هنری و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: با مساعدت نهادهای متولی ، پلیس راهور ، جریمه آنها را که در راستای فعالیت رسانه ای بوده ، خواهد بخشید .

به گزارش راه اترک، احمد گلچین معاون فرهنگی ، هنری و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در گفت و گو با این پایگاه خبری با تایید خبر فوق افزود : رسانه ها جزو اقشار مهم در کنترل و قطع زنجیره کرونا هستند و باید در صحنه باشند.

گلچین افزود : با موافقت استاندار گلستان در جلسه دیروز ستاد استانی کرونا قرار شد به خبرنگاران مجوز تردد داده شود تا بتوانند به امورات اطلاع رسانی خود برسند .

وی افزود : در این مدت اگر خبرنگاران جریمه هم بشوند با مساعدت نهادهای متولی ، پلیس راهور جریمه آنها را که در راستای فعالیت رسانه ای بوده ، خواهد بخشید .

معاون فرهنگی هنری رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد : خبرنگارانی که خواهان برگه تردد در ایام کرونایی هستند و می خواهند فعالیت رسانه ای و اطلاع رسانی داشته باشند به ارشاد استان مراجعه و کارت تردد بگیرند .

گلچین خاطرنشان کرد : همه باید در این ایام کرونایی همدل باشند تا بتوانیم از این برهه حساس که سلامت مردم در خطر است عبور نماییم .

انتهای پیام /

گلستان ما