abuzar0

از سایت راه اترک در جشنواره رسانه ای ابوذر ، تقدیر شد.

به گزارش راه اترک به نقل از فارس، اختتامیه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان امروز و در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان با حضور مسوولان ارشد استانی، چهره‌های فعال رسانه و خانواده معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر معرفی نفرات برگزیده رسانه‌ها مکتوب و مجازی در دو بخش موضوعات عام و موضوعات ویژه، جوایزی نیست از سوی هیئت داوران به رسانه‌های فعال مردمی و دارای مشی ابوذری اهدا شد.

در این دوره از جشنواره خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان گلستان «مهدی باقریان» در بخش خبر رتبه دوم، «علی دهقان» در بخش عکس رتبه دوم، «فاطمه عبدی» در بخش موضوعات ویژه و «الهام امینی» در بخش رسانه‌های مردمی و مشی ابوذری شایسته تقدیر شدند.

مراسم اعطای جوایز نفرات برتر با معرفی افراد به شرح ذیل برگزار شد که در بخش موضوعات عام و در قالب گزارش داوران هیچ اثری را شایسته رتبه نخست و سوم ندانسته و جایزه رتبه دوم و شایسته تقدیر به «مجید میهن‌دوست» و «عبدالجواد عموزاد» اهدا شد.

در بخش تیتر تنها یک اثر به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد که این جایزه به «علی  قاسمعلی» از خبرگزاری ایرنا رسید.

در بخش خبر عنوان نخست به «محدثه حیدری گرجی» از خبرگزاری ایرنا رسید و «مهدی باقریان» از خبرگزاری فارس و «علی لگزانوری» از خبرگزاری ایرنا حائز رتبه دوم و سوم شدند.

در بخش فیلم کوتاه و کلیپ نیز «شادی نصیری فومنی»، «عباس بهرامی» و «مصطفی کیا» موفق به کسب رتبه نخست تا سوم شدند و جوایز رتبه‌های اول تا سوم بخش نماهنگ نیز در این دوره از جشنواره به ترتیب به «علیرضا کلانتری»، «ابوالفضل طبسی» و «محمد اکبری» نودیجه اهدا شد‌.

در بخش موضوعات ویژه نیز «داوود خاندوزی» از خبرگزاری شبستان و «علی‌اصغر تیموریان» از ایرنا در بخش مصاحبه، «فائزه کابلی» از باشگاه خبرنگاران جوان در بخش عکس و «سیدعماد میررحمانی» از خبرگزاری صدا و سیما در بخش گزارش و برنامه مستند برگزیده شده و «ایرج رمضانی»، «محمددیلم کتولی» و «فاطمه عبدی» در بخش یادداشت، سرمقاله و خبر شایسته تقدیر شناخته شدند.

هییت داوران ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش مصاحبه هیچ اثری را شایسته کسب عنوان نخست و دوم ندانسته و اثری از  «سیدعلی حسینی‌نژاد» رتبه سوم و «فاطمه رایجی» خبرنگار شبستان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش چند رسانه‌ای ودر قالب گزارش‌های خبری رتبه نخست به «سیدرمضان حسینی» از خبرگزاری صدا و سیما رسید، رتبه دوم از نگاه داوران به «اسماعیل البرزی» و رتبه سوم مشترک به «وجیهه‌سادات رضویان» و «محمدرضا خاندوز» هر سه از خبرگزاری صدا و سیما رسید.

در بخش عکس «راحله حصاری»، «علی دهقان» و «علی‌اصغر قزلسفلو» به ترتیب از خبرگزاری‌های ایرنا، فارس و ایرنا اول تا سوم شدندو در این بخش «حبیب‌الله فرشیدنیا» نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش فعالان رسانه‌ای با مشی ابوذری از «حسن بیارجمندی»، «حجت‌الاسلام محسن طاهری»، «مصیب عباسی»، «مجتبی لشکربلوکی» و «سیدرضا حسینی» در بخش چهره‌های رسانه‌ای مردمی و ابوذری نیز از «رضا جامی» خبرنگار راه اترک، «حبیب قزلسفلو» از نیلکوه، «محسن علیپور» از گنبدی‌ها، «حسین عباسی» و «عماد شریعتی» از جرجان خبر، «الهام امینی» از خبرگزاری فارس، «صیدا کریمی» از ساجد نیوز، «حسین پائین‌محلی» و «هادی احمدی» از گلستان ما و «هادی عرب» از گلستان ۲۴ نیز از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است در این آئین از «علی منصوری رضی» به عنوان چهره ابوذری سال و «غلامرضا خارکوهی» به عنوان تارخ نگار ابوذری انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهیدان حوزه رسانه استان، جانباز و آزاده سرافراز اهل سنت «سن سبیلی» و شهید «نبی‌الله خطیری» شهید مدافع امنیت مرزبانی گلستان تقدیر شد.

انتهای پیام/