zobaleh0

دهه بسته زباله از محوطه تنها تفرجگاه جنگلی شهرستان کلاله توسط جوانان ورزشکار و دوست دار محیط زیست این شهرستان بدون همکاری شهرداری و ... جمع آوری شد.

به گزارش راه اترک، جمعی از ورزشکاران و دوست داران محیط زیست شهرستان کلاله در یک اقدام زیبا ، زباله های تفرجگاه جنگلی آقسو را جمع آوری کردند.

این گروه ورزشی که صبح روز گذشته با خبرنگار راه اترک هم تماس گرفته بودند، از مسئولین شهرداری و بخشداری مرکزی کلاله درخواست همکاری برای جابه جایی زباله ها را داشتند .

خبرنگار راه اترک ضمن تماس با یکی از اعضای شورای شهر (آقای مرتضویان) مطرح کردن موضوع و قول ابتدایی همکاری آن مجموعه( شهرداری در خصوص طرح ورزشکاران هم مطلع بوده و پلاستیکهای جمع آوری را هم شهرداری به آنها داده است) ، در نهایت با این پاسخ از سوی یکی از کارکنان مربوط به جمع آوری زباله های شهرداری روبرو شد که آقسو جزو حوزه فعالیت شهرداری نیست.
لازم به ذکر است که برای برخی دیگر از اعضای شورای شهر هم پیام ارسال شد ولی پاسخی به این پیامها داده نشد و تنها پاسخ دهنده به پیام فقط آقای مرتضویان بوده که آنهم بی نتیجه پایان گرفت.

در همین حال با فرمانداری کلاله تماس گرفتیم و علی رغم تماسهای مکرر در نهایت و در ساعات پایانی روز ، خود این مجموعه با دراختیار گرفتن یک وانت ، اقدام به جمع آوری زباله ها کردند.

zobaleh

 

zobaleh

 

zobaleh

 

zobaleh

بخشدار مرکزی کلاله در این خصوص ضمن عذرخواهی از ورزشکاران و دوست داران محیط زیست، به خبرنگار راه اترک گفت: خود بخشداری درگیر کار ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتی بوده و دهیاری روستای نزدیک آقسو هم متاسفانه اصلا با ما در این خصوص همکاری نکرد.

وی ضمن تقدیر از این اقدام ورزشکاران و دوست داران محیط زیست قول داد که در اقدام بعدی که آنها نیز از آن اطلاع داشته باشند، نهایت همکاری را با آنها داشته باشد.

جا دارد که مجموعه های اداری در کارهای جهادی همکار جوانان باشند نه این که با بی مهری، از افزایش این گونه اقدامات هم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/رضا جامی