نزدیک به ۳۰ سناتور دموکرات در کنگره آمریکا روز سه‌شنبه در نامه‌ای ضمن اشاره به شکست سیاست فشار حداکثری ترامپ از جو بایدن خواستند که به توافق اتمی با ایران بازگردد.

 به گزارش راه اترک، بعد از شکست فشار حداکثری آمریکا به ایران، حالا آمریکاییها به هر وسیله ای دست می زنند تا به برجام بازگردند و البته در این بین باید هزینه نیز بپردازند.

در طول مدتی که ایران آماج شدیدترین تحریمهای ظالمانه از سوی آمریکا و پیروانش بودند، میلیاردها دلار خسارات مادی و صدها برابر بیشتر خسارات جانی و اقتصادی و ... به مردم ایران اسلامی وارد شد.

در تازه ترین واکنش آمریکاییها در خصوص برجام، نزدیک به ۳۰ سناتور دموکرات در کنگره آمریکا روز سه‌شنبه در نامه‌ای ضمن اشاره به شکست سیاست فشار حداکثری ترامپ از جو بایدن خواستند که به توافق اتمی با ایران بازگردد.

رادیو فردای آمریکا در این خصوص نوشت:« نزدیک به ۳۰ سناتور دموکرات در کنگره آمریکا روز سه‌شنبه در نامه‌ای ضمن اشاره به شکست سیاست فشار حداکثری ترامپ از جو بایدن خواستند که به توافق اتمی با ایران بازگردد.

در این نامه که روز سه‌شنبه، ۲۴ فروردین‌ماه، به ابتکار کریس مورفی و تیم کین منتشر شد، سناتورهای آمریکایی از گفت‌وگوی غیرمستقیم با نمایندگان جمهوری اسلامی که هفته گذشته در وین آغاز شد و قرار است در هفته جاری ادامه یابد استقبال شده است.»

حال باید دید که آمریکا به رهبری بایدن تابع منافع مردمش خواهد بود و یا تابع نظرات صهیونیستها؟

انتهای پیام/ر