ffany1

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کلاله از ایجاد مرکز ایده پردازی و خلق ایده های جوانان در این مرکز خبر داد.

 به گزارش راه اترک، سعید پارسا، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کلاله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این مرکز از مراکز مهم آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای در استان است که با کمک مسئولین استانی و کشوری می تواند به عنوان یکی از مراکز مهم حرفه آموزی در کشور شود.

پارسا اضافه کرد: هم اکنون مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کلاله به عنوان دپارتمان آموزش مهارتهای کشاورزی استان گلستان انتخاب شده است.

رئیس فنی و حرفه ای کلاله اضافه کرد: در دپارتمان مهارتهای کشاورزی کلاله، هم به علاقه مندان مبتدی و هم به علاقه مندان تجربی، آموزشهای استاندارد استفاده از وسایل کشاورزی داده می شود.

وی ادامه داد: در این مرکز چندین کارگاه مختلف از جمله : کارگاه برق که می تواند 30 رشته مختلف مانند: رشته برق ساختمان، برق صنعتی، تعمیر لوازم خانگی، سرویس کار آسانسور و ... را در آن آموزش داد.

fanni400

 

fanni400

 

fanni400

پارسا اضافه کرد: این مرکز آمادگی دارد که همه آموزشهای خود را به روستاییان نیز با حداقل هزینه (هزینه زیر 30 هزار تومان) آموزش دهد که این امر می تواند با اطلاع رسانی دهیاران به مردم صورت بگیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کلاله همچنین از آمادگی این مرکز برای همکاری با آموزش و پرورش برای برگزاری جشنواره خلاقیت و نوآوری خبر داد و گفت: با ارتباط تنگاتنگی که بین مراکز فنی و حرفه ای و پارکهای علم و فن آوری وجود دارد، در صورت همکاری آموزش و پرورش می توانیم نمایندگی پارک علم و فن آوری شرق گلستان را در کلاله راه اندازی کنیم.

مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کلاله از مراکز پویای فنی و حرفه ای استان گلستان می باشد که با تغییر مدیریت جدید انتظار می رود تغییرات زیادی در توسعه و شکل آموزشهای این مرکز شاهد بود.

انتهای پیام/رضا جامی