جریان اصلاح طلبی و کاسبان برجام، پشت پرده سوء استفاده از اعتراضات هستند.

به گزارش راه اترک، بعد از اعلام قیمتهای جدید و واریز کمک معیشتی به حساب مردم، برخی از حامیان جریان پشتوانه ی اصلاحات، که دارای قدرت مالی برای چنین بزنگاههایی هستند، دست به کار شدند.

این جریان کار خود را از همان پایان ماه اول دولت سیزدهم آغاز کار و تعلل با برنامه دولت سیزدهم در خصوص تغییر مدیران قبلی موجب سوء استفاده این جریان از نیروهای قبلی خود شد.

کم رنگ نشان دادن اتفاقات بزرگ بین المللی که در دولت سیزدهم روی داد و بزرگ نشان دادن نواقص کاری که ماحصل دولت یازدهم و دوازدهم بود، از مهمترین ابزارهای این جریان بود.

این جریان که دارای کمترین جایگاه مردمی در کشور است، از همان ظرفیت کم نیروهای خود قرار شده که بالاترین بهره وری را رقم بزند.

در اعتراضات مردمی که معمولا سایتهایی مانند من و تو و العربیه و ... آن را منتشر می کنند، معمولا یا جمعیت کمی حضور دارند و یا اگر جمعیتی در حال اعتراض هستند، افراد مشخص سعی در نشان دادن شعارهای مخصوص خود توسط آنها هستند که در همه تجمعات این حربه در واقع با شکست مواجه شده است.

آتش زدنها و حمله با سنگ به مردم، مدارس، مغازه ها، ادارات، مساجد و حوزه های علمیه و نیروی انتظامی از جمله برنامه ریزیهای آنهاست که در حال پیاده سازی است.

این اعتراضات در بیشتر آنها توسط نیروهای با سابقه لیدری جریان اصلاحات و حامیان این جریان در حال شکل گیری است.

دولت باید با قاطعیت در بازار و کنترل آن ورود کند و این امر می تواند موجبات آرامش در جامعه را رقم بزند.

انتهای پیام/رضا جامی