IMG 20240118 145941 976

ده‌ها اصله نهال انار شیرین به دانش آموزان شیرین مرزنشین، اهداء شد.

 به گزارش راه اترک، در راستای کاشت یک میلیارد نهال در چهار سال دولت سیزدهم، ده‌ها اصله نهال درخت انار شیرین به دانش آموزان شیرین و مرزنشین، اهداء شد.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در آیین اجرای طرح اهدای نهال انار شیرین برای دانش آموزان گفت: امروز با توجه به تغییر اقلیم، تخریب پوشش گیاهی ، کاهش سطح آب‌های زیرمینی،بیابان زدایی، کمبود فضای سبز و سایر چالشها روبرو هستیم و دلیل آن نابودی پوشش گیاهی می‌باشد.

امان محمدباشقره اظهار کرد: طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت که در طول۴ سال از طرف ریاست محترم جمهور یک طرح و برنامه دور اندیشانه بوده و باعث افزایش پوشش گیاهی خواهد شد.

نماینده عالی دولت ضمن تشکر از اداره منابع طبیعی و دوستداران طبیعت و محیط زیست بالأخص مهندس زیتونلی، خیر نامدار درختکاری افزود: صبانت از منابع طبیعی و محیط زیست مسؤلیت اجتماعی و بر عهده کل جامعه بوده و بخش اعظمی از کار بر عهده مردم است.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه ضمن یاد‌آوری سفر رئیس جمهور محترم به مراوه تپه افزود: جا دارد که از همه شما عزیزان به خاطر استقبال بی نظیر از ریاست محترم جمهور تشکر می نمایم که این استقبال باعث شد که ایشان اعتبارات خوبی به این شهرستان مصوب کردند.

امان محمد باشقره تصریح کرد: ما باید در انتخابات نیز مانند استقبال از ریاست محترم جمهور حضور پرشکوه و حداکثری داشته باشیم که چون انتخابات نیز ثمرات خوبی را در پیش خواهد داشت.

در پایان این مراسم فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ضمن توزیع نهال انار به دانش آموزان چندین نهال را غرص نمودند.