ghadiri98

امام جمعه چنارلی گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند ولی باید بدانیم، خرید و فروش رای، خیانت است.

 به گزارش راه اترک، حاج اسماعیل آخوند قدیری، امام جمعه موقت اهل سنت چنارلی در خطبه های نماز جمعه به ویژگی‌های خاص ماه رجب، شعبان و رمضان اشاره کرد و گفت: انجام اعمال خوب در ماه رجب مانند: پاشیدن بذر در زمین است و ماه شعبان، نگهداری زمین و دادن کود و آب و بالاخره ماه رمضان، ماه برداشت محصول است.

امام جمعه چنارلی در خصوص انتخابات هم گفت: هر کسی که به سن انتخاب و رای دادن می رسد، وظیفه دارد که رای دهد ولی این رای دادن باید با آگاهی و شناخت باشد.

 وی در ادامه خطاب به کسانی که در این انتخابات به دنبال راههای دیگری برای نماینده شدن هستند، گفت: خرید و فروش رای، خیانت است.

حاج آخوند قديري در خصوص ویژگیهای کاندیدای خوب هم ضمن اشاره به انتخاب درست و با مطالعه گفت: اینکه فلانی، قوم، فامیل، هم زبان و ...است، ملاکی برای انتخاب کردن نیست، انتخاب درست، انتخاب کسانی است که از جنس مردم است و برای مردم کار کند و اگر نماینده مردم شد، مردمش را فراموش نمی کند.

امام جمعه چنارلی اضافه کرد:کسانی که برای رسیدن به مجلس، به سمت تخریب کاندیداهای دیگر می روند، شایستگی ندارند،  نماینده باید صالح و درستکار، انقلابی و مدافع نظام و مردم است.

وی در پایان از همه مردم خواست تا در انتخابات، شرکت کنند و بهترین نماینده را انتخاب کنند.

نورعلی قرناسی، خبرنگار افتخاری راه اترک 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید