شرق گلستان تا ساعت ۱۱ صبح، پیشتاز مشارکت در انتخابات است.

 به گزارش بخش اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، سیدعلی مهاجر صبح امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: تا ساعت ۱۱ امروز مردم حوزه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه با انداختن ۲۲ هزار و ۴۲۱ تعرفه در صندوق‌های اخذ رای از سایر حوزه‌های انتخابیه پیشی گرفتند و تا این لحظه ۹٫۴ درصد مشارکت را ثبت کردند.

وی افزود: آرای تعرفه‌های مصرفی شمارش شده تا ساعت ۱۱ امروز در شعبات استان گلستان ۱۰۷ هزار و ۴۱۲ فقره بوده است و تاکنون شرق گلستان در میزان مشارکت پیشتاز است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان بیان کرد: مردم در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان با ۱۸ هزار و ۱۵۳ تعرفه رای در صندوق ۸٫۷۵ درصد را ثبت کردند.

مهاجر وضعیت مشارکت واجدین شرایط در این ماراتن سیاسی را قابل تحسین خواند و گفت: تعداد واجدین شرایط ارامنه و اقلیت‌های دینی در گلستان ۵۰ نفر هستند که چهار نفر در این زمینه مشارکت داشتند و هشت درصد را به خود اختصاص دادند.

وی میزان مشارکت در حوزه علی‌آباد کتول را ۸ هزار و ۵۸۵ رای اعلام کرد و افزود: تا ساعت ۱۱ امروز ۷٫۹۶ درصد مردم در این حوزه مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: میزان تعرفه مصرفی در حوزه انتخابیه رامیان و ازادشهر ۱۰ هزار و ۸۲ رای با ثبت ۷٫۰۸ درصد مشارکت بوده است، در گرگان و اق قلا نیز ۳۲ هزار و ۴۴۶ تعرفه در صندوق‌های اخذ رای انداخته شد.

مهاجر میزان تعرفه‌های مصرفی در حوزه انتخابیه گنبد کاووس را ۱۵ هزار و ۷۲۵ رای عنوان کرد و افزود: ۶٫۶ درصد در گنبدکاووس تا ساعت ۱۱ در این حوزه مشارکت کردند.

به گفته وی؛ از ۱۰۲ نقطه صعب العبور ۵۶ شعبه را عوامل اجرایبی دیروز مستقر شدند تا امروز در زمان قانونی فرآیند رای‌گیری در موعد مقرر انجام دهند.

انتهای خبر/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید