بارگیری

زردنویسان اصلاح طلب، حتی در امر به معروف هم، زرد می نویسند.

 به گزارش بخش سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی پخش شد که در آن زنی که بعدا مشخص شد خاله کودک خردسال است، با سری برهنه(نمونه ای از عملی خلاف شرع و قانون که نیازمند تذکر و اقدام قانونی است) با دیدن یک روحانی که گوشی همراهی در دست دارد، شروع به اعتراض و داد و فریاد می کند و سر آخر هم پخش این فیلم که توسط پرسنلل آن درمانگاه انجام می شود و موجب واکنش‌های مختلفی در جامعه می شود.

اگر حتی آن روحانی هم مانند آن خانم، کار خلاف شرع و قانون کرده باشد، کار پخش کننده آن اقدام، خودش امری خلاف امر به معروف و نهی از منکر است به خصوص زمانی که آن افراد قصدی برای کاری اجتماعی (مانند شرکت در یک مراسم جمعی )نداشته باشند.

بعد از پخش ویدئوی دوربین مداربسته لز شبکه های معاند، رسانه های زرد شروع به محکومیت اقدام آن روحانی و مظلوم نمایی اقدام آن خانم کردند.

بعد از گذشت چند روز ناگهان خبری توسط یک فرد اصلاح طلب در خصوص حضرت آیت‌الله صدیقی منتشر شد که هنوز هیچ پاسخی در خصوص ادعای این فرد از سوی دفتر ایشان داده نشده است.

صرف نظر از صحت یا کذب بودن ادعای آن فرد اصلاح طلب، اما اقدام این فرد اصلاح طلب بدون تذکر یا سوال از دفتر آیت الله صدیقی، اقدام به کاری می کند که در صورت کذب بودن، بردن آبروی یک انسان است و معلوم نیست این فرد چگونه خواهد توانست، آبروی ریخته این فرد و افراد دیگر ذکر شده را برخواهد گرداند.

جدا از این فرد، رسانه هایی که خواسته یا ناخواسته و فقط به خاطر تعصب به تفکر اصلاح طلبی اقدام به انتشار این خبر کرده اند نیز باید پاسخگوی انتشار خبر منتشر شده باشند.

در هر سورت مشخص است که این جماعت تنها به فکر طی مسیر زرد خود هستند و کاری به صحت و سقم آن نداشته و ندارند و البته آنچه برایشان مهم است، خبر بد، اگر مربوط به موافقان نظام و رهبری باشد باید به هر کیفیتی پخش شود و اگر مربوط به خودشان باشد، باید یا سانسور شود و یا رنگ آمیزی هنری شود، کاری که با خرابکاریهای سیاسی دولت یازدهم و دوازدهم کردند و یا کاری که بعد از انجام قتل همسر توسط یکی از گنده های اصلاح طلب صورت دادند.

انتهای خبر/رضا جامی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید