IMG 20231221 235152 302 780x470

شرکت پخش فرآورده های نفتی پول ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله را کجا هزینه کرده است؟

 به گزارش بخش اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی راه اترک، در سفر اول رئیس جمهوری به استان گلستان، یکی از مصوبات این سفر، اختصاص اعتبار برای ساخت جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله بود.

در هفته دولت کلنگ ساخت جایگاه زده شد و در همان روز با حضور مسئولین استانی و تاکید نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، یعنی دکتر آریانپور، مقرر شد که ساخت جایگاه تا دهه فجر سال ۱۴۰۲، آغاز به کار کند، امری که تا امروز محقق نشده است!!

آنچه از پیگیری‌های خبرنگار راه اترک تا کنون برآمده، نشان می دهد که شرکت فرودگاه‌ها کارهایی محوله مربوط به خودشان را انجام داده اند و متاسفانه این شرکت فرآورده های نفتی است که علی رغم ورود و دریافت اعتبار مصوب، این اعتبار را جهت ساخت هزینه نکرده است!

آزمایشات فنی و مکانیک خاک سال گذشته به اتمام رسیده و نتایج این آزمایش هم به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شده است.

 کم کاری یا کاغذبازی یا قصد عدم عمل به مصوبه رئیس جمهور به شکلی بارز بود که بارها نماینده شرق گلستان بابت آن تذکرات لازم را داده بود!

مهندس جمشیدی مدیر فرودگاه شهدای کلاله در خصوص آخرین وضعیت ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله به خبرنگار راه اترک گفت: ما وظیفه خود را در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام داده ایم و قدرالسهم شرکت فرودگاهها در آبان ماه 1402 به حساب شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران واریز گردیده است.

وی ادامه داد: ولی متاسفانه در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران عزمی برای انجام نیست و کمبود منابع مالی را مستمسک قرار می دهند.

آنچه امروز مهم است و باید همه مسئولین شهرستان و استان و خمچنین نماینده منتخب جدید مردم شرق گلستان دست به دست دهند و با عزم راسخ این خواسته بحق مردم منطقه را از دولت محترم و شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران مطالبه کنند،  پیگیری ساخت جایگاه سوخت فرودگاه شرق گلستان است.

انتهای خبر/رضا جامی 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید