sarda

رئیس سازمان بسیج مستضعفین :امسال بسیج رویکرد خود را در مناطق کم برخوردار، آموزش خدمت مولد به جای خدمات صرف قرار داده‌ایم تا مردم این مناطق بتوانند روی پای خود بایستند.

 به گزارش اترک به نقل از دانا :سرتیپ بسیجی محمد‌رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در جمع گروه جهادی علمدار که در منطقه « ختا فره شادکان » فعالیت می‌کردند، اظهار کرد: می‌شود آمد در چنین مناطقی خدماتی جزئی ارائه داد و کوله‌باری هم برداشت و رفت؛ اما انتظار ما از گروه‌های جهادی این است که به فعالیت‌های خود در این قبیل مناطق عمیق‌تر نگاه کنند.

وی با تاکید بر این که باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا تأثیر‌گذاری عمیق داشته باشیم، افزود این هم لازمه‌اش تداوم کارها در منطقه است چون بدین شکل می‌توان با مردم منطقه ارتباط برقرار کرد.

سردار نقدی یادآور شد: کار دسته‌جمعی و مشارکتی که دور هم جمع شوند و فکر کنند، می‌تواند کارها را موفقتر جلو ببرد لذا چنانچه این گونه عمل شود در دراز‌مدت می‌تواند به مطالبه علمی تبدیل شود.

وی درباره فرهنگ کار و تولید هم گفت: در فعالیت‌های جهادی باید آموزش‌های مولد نیز در کنار فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی گروه‌های جهادی پیش‌بینی و اجرا شود تا مناسب با جغرافیای منطقه و بافت جمعیتی کارهای آموزشی مولد را به اهالی منطقه بیاموزند.