ekhtelas11

اختلاس 8 هزار میلیاردی در دولت یازدهم، فعلا رکورد دار اختلاس در کشور شد.

به گزارش راه اترک، یکی از اختلاسهای بزرگ روی داده در کشور، اختلاس 3 هزار میلیاردی بود که طی سالهای قبل صورت گرفته بود و پرونده آن در قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت.

موضوعی که رسانه های اصلاح طلب از آن به عنوان اختلاس دولت نهم و دهم و فساد بزرگ دولتی یاد کردند.

اما چه اتفاقی برای دولت یازدهم که معروف به دولت راستگویان است روی داد که بزرگترین اختلاس کشور در طول انقلاب اسلامی در این دولت شکل گرفت و چع اتفاقی برای رسانه های مدعی اصلاح طلبی روی داد که هیچ اشاره ای به این اختلاس بزرگ و زوایای پنهان و آشکار آن نکردند؟

مساله این است که رسانه های اصلاح طلب مدعی دفاع از حقوق اجتماعی ، بیشتر به حفظ جناح و سرپوش گذاشتن بر روی فسادها و اختلاسهای بزرگ روی داده جناح وابسته خود می پردازند و کوچکترین مسئله طرف مقابل را به سان کوهی بزرگ جلوه می دهند.

این در حالی است که رسالت خبری با شیوه ی مذکور هیچ سنخیتی ندارد.

بسیاری از فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و با نگاه مثبت به اعضاء این صندوق، سالها بدون هیچ اعتراضی، سهم آورده خود را در اختیار این صندوق قرار می دهند.

این درحالی است که کمترین انتفاع هم نصیب اعضاء صندوق می شود.

با این که این صندوق شرکتهای مختلفی را تحت پوشش خود دارد ، مثل هواپیمایی، بانک، بیمه، صنایع آموزشی و ... ولی هیچ وقت حقوق و مزایای اعضای اصلی و چگونگی تعیین آن مشخص نشد؟ نحوه انتخاب این اعضاء نیز هیچ زمانی به طور رسمی صورت نگرفت؟ و ...

در هر صورت فرهنگیان کشور انتظار دارند، قوه قضاییه، به مشکلات پیش آمده و اختلاس بزرگ روی داده فارغ از این که این اختلاس به عنوان بزرگترین اختلاس کشور و در دولت یازدهم روی داده است، بپردازند و حق و حقوق فرهنگیان به آنها بازگردد و اختلاس گران نیز به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام/جامی