otobus1

در پی وقوع حادثه تاسف بار واژگونی سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، 2 نفر کشته و 25 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش اترک به نقل از ایمنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: متاسفانه ساعت 7 و 25 دقیقه صبح امروز مطلع شدیم که یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان در مسیر خمینی‌شهر- نجف آباد واژگون شده است لذا بلافاصله واحدهای امدادی هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در محل حادثه حاضر شدند.
دکتر مومنی افزود: متاسفانه در این حادثه 2 نفر از دانشجویان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باختند و 25 نفر مجروح شدند که همه آنها به بیمارستان‌های خمینی‌شهر و نجف آباد انتقال یافتند.
وی تصریح کرد: 4 نفر از مجروحان توسط آمبولانس‌های هلال احمر خمینی شهر، نجف آباد و چاله سیاه شاهین شهر و 21 مصدوم توسط کدهای اورژانس فوریت‌های پزشکی خمینی شهر، نجف آباد و شاهین شهر به بیمارستان منتقل شدند.
گفتنی است، دانشجویان جان‌باخته در این حادثه تاسف‌بار "مصطفی قاسمی" دانشجوی رشته بیوشیمی و "حسین غفرانی" دانشجوی رشته عمران دانشگاه آزاد نجف‌آباد بودند.
شایان ذکر است، هیئت رییسه این دانشگاه به مناسبت درگذشت این دانشجویان در پیام تسلیتی اعلام کرد: "با کمال تأثر و تأسف به دلیل شرایط جوی نامساعد و لغزندگی جاده، یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان دچار حادثه شد و آقایان مصطفی قاسمی دانشجوی رشته بیوشیمی و حسین غفرانی دانشجوی رشته عمران دعوت حق را لبیک گفتند. هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ضمن ابراز تأسف، این مصیبت بزرگ را به خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحومان و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان آنها و همچنین سلامتی کامل مصدومین این حادثه را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایند. "