semi

قهرمانان سمیرمی مدال طلای جهانی خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا نمودند.

به گزارش اترک به نقل از سمنا ، عصر امروز، خواهران منصوریان، قهرمانان مسابقات جهانی ووشو با استقبال گرم مردم وارد سمیرم شدند و مدال های طلای خود را به مقام معظم رهبری اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سمنا، شهربانو و سهیلا منصوریان پس از بازگشت مقتدارنه خود از مسابقات جهانی اندونزی و کسب دو مدال طلای ارزشمند وارد شهر سمیرم شدند.

پس از استقبال از این خواهران قهرمان سمیرمی مراسم گرامیداشت و تقدیر از آنان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

فلسفی، رئیس تربیت بدنی با تقدیر از عملکرد خوب ورزشکاران سمیرمی، خواهران منصوریان را افتخار جامعه ورزشی دانست و اظهار کرد: این قهرمانی را به خانواده این بزرگواران و همشهریان تبریک عرض می نمایم.

تاکی، رئیس دانشگاه پیام نور سمیرم  غیرت را خصوصیت اصلی این قهرمانان دانست و اظهار کرد: خوشبختانه پس از قهرمانی و شهرت جهانی شاهدیم این قهرمانان سمیرمی شهر و زادگاه خود را فراموش نکرده و در آن مشغول به تربیت شاگرانی برای قهرمانی آینده کشور هستند.

شهربانو منصوریان با تقدیر از استقبال و حضور پرشور مردم گفت: مشاهده این قدرشناسی مردم خستگی اردوهای چند ماهه و طولانی مدت را از تن بیرون کرده و این استقبال سمیرمی ها جای تقدیر دارد.

وی افزود: من و خواهرم تمام سختی ها را به جان خریدیم و با تلاش بسیار، ارزشمند ترین مدال مسابقات جهانی اندونزی را کسب کردیم تا با اهدا آن به مقام معظم رهبری انجام وظیفه کرده باشیم.

 

semirom

 

sem1

 

sem0