keyrosh

کی روش گفت:دوست دارم دست به خودکشی بزنم.

به گزارش اترک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی‌روش اظهار داشت: به طور حتم جام جهانی از فردا برای ما آغاز خواهد شد و ما در دو مرحله اردوها را برگزار کردیم و از هر لحاظ علی الخصوص فنی از بازیکنانم راضی هستم و سعی می‌کنیم در اردوی نهایی بازیکنان نهایی و مد نظر را مشخص کنیم و مطمئنا از بازیکنانی که عملکرد خوبی در اردوها داشتنداستفاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر مهم ترین موضوعی که لازم است درباره آن صحبت کنم این است که در چند سال اخیر نیز به تعداد دفعات مختلف با این مسئله روبرو بودیم، عمل نکردن مسئولان به تعهدات و قول‌ها می‌باشد و باید بگویم که ما چندین جلسه متعدد با کفاشیان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشتیم و آنها نیز تعهد داده بودند که از هر لحاظ ما را مورد حمایت قرار دهند، ولی در حال حاضر هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان دیده نمی‌شود. اگر قرار باشد در جام جهانی و مسابقات پیش رو موفق بایم به طور حتم به امکانات و برنامه های بیشتری نیازمند هستیم اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که آدم دوست دارد دست به خودکشی بزند.

کی روش افزود: با توجه به فاصله زمانی کمی که داشتیم توانستیم با کمترین امکانات اردوها را برگزار کنیم و از لحاظ زمین و اردوها شرایط خوبی را نداشتیم و واقعا نمی‌دانم که درباره این مسئله چه بگویم، در این چند سال شرایط این قدر سخت و طاقت فرسا بود که ما همیشه با مشکلاتی روبرو خواهیم بود و نکته قابل توجه این است که با نبود امکانات اگر تیم ملی در بازی های پیش رو ببازد و گل بخورد. آن وقت افرادی هستند که درباره تیم ملی و کی‌روش اظهار نظر می‌کنند و درباره نتایج ضعیف تیم ملی را مواخذه می‌کنند اما بهتر است این افراد به جای انتقاد از ما حمایت نمایند. امیدوارم شرایط تیم ملی بهتر شود در غیر این صورت با توجه به این شرایط کار سخت خواهد شد و نمی‌توانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم اگر توجه داشته باشیدتیم فلسطین چند دیدار دوستانه داشته است و از هر لحاظ آمادگی حضور در مسابقات را دارد.
 
کی روش افزود: در جام جهانی سال گذشته نتوانستیم به یک سری از بازیکنان جوان میدان بدهیم اما این بازیکنان در جام ملت‌های آسیا نشان دادند که پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند پس باید بگویم که ما کار خود را بلدیم و شرایط را از هر لحاظ می‌سنجیم و برای مسابقات برنامه ریزی می‌کنیم ولی متاسفانه نبود امکانات و بازی‌های تدارکاتی روی روند تیم ملی تاثیر گذار خواهد بود و باعث می‌شود که این روند به کندی پیش برود اما امیدوارم که در آینده این شرایط حل شود.