44610t

دارنده نشان‎های مختلف پارالمپیک، جهان و آسیا، عزمش را جزم کرده که با نام لرستان در هیچ رقابتی شرکت نکند و علت این کار را بی‎توجهی به موفقیت‎هایش قلمداد کرد.

به گزارش اترک به نقل از ایسنا، محسن کاییدی  با اشاره به کسب نشان نقره و برنز پیکارهای معلولان جهان در پرتاب‎های وزنه و نیزه در روزهای اخیر، اظهار کرد: پس از این رقابت‎ها و هنگام ورود به شهرستان خرم‎آباد هیچ کدام از مسئولان استانی به استقبال ما نیامد و حتی تشکر خشک و خالی را از ما دریغ کردند.

وی ادامه داد: در پیکارهای جهانی قطر من و سجاد محمدیان از لرستان به عنوان ورزشکار، سهمیه مستقیم پارالمپیک 2016 را کسب کردیم و دکتر بهرامی به عنوان مربی تیم ملی هم از استان ما بود.

کاییدی خاطرنشان کرد: در این چند سالی که ورزش می‎کنم و تمام مدال‎های ممکن در پرتاب‎های نیزه و وزنه را کسب کرده‎ام، هیچ‎گونه حمایت مالی از طرف مسئولان ندیده‎ام.

دارنده نشان طلا و نقره پارالمپیک 2012 لندن تأکید کرد: از این همه بی‎توجهی خسته شده‎ام، بالاتر از پارالمپیک و جهان که نداریم اما وقتی این مدال‎ها را کسب می‎کنی و برای کسی از مسئولان مهم نیست چه کاری است که برای استانم باز هم ورزش کنم.

کاییدی با اشاره به اینکه در پیکارهای باشگاهی و قهرمانی کشور همیشه با اسم لرستان شرکت کرده‎ام، افزود: در این سال‎ها همیشه با تیم لرستان قهرمان شده‎ایم اما من‎بعد دیگر با اسم لرستان در هیچ رقابتی شرکت نمی‎کنم.

وی بیان کرد: پیشنهادهای خوبی از استان‎های دیگر دارم و به یکی از آنها جواب مثبت خواهم داد و حداقل می‎دانم که آنان ارزش کار یک ورزشکار را می‎دانند.