siamak

سر‌مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: مسئولان برگزاری پار‌المپیک با استفاده از نام سیامند رحمان بلیط‌های ریو را فروختند.

به گزارش اترک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آستراکی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان عنوان کرد: در حال حاضر تیم ملی وزنه‌برداری باحضور 6 ورزشکار در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد که 5 وزنه‌بردار دارای سهمیه مستقیم پار‌المپیک هستند و یک ورزشکار برای پشتوانه‌سازی با معرفی انجمن وزنه‌برداری در این اردو‌ها شرکت می‌کنند.
 
وی افزود: اردو‌های آماده‌سازی تا زمان مسابقات پار‌المپیک ریو به طور منظم ادامه دارد و برای افزایش رنکینگ وزنه‌برداران در مسابقات امارات نیز شرکت می‌کنیم و ملی‌پوشان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
 
آستراکی ادامه داد: سیامند رحمان در اردو‌ها بسیار تلاش می‌کند تا بتواند در مسابقات ریو وزنه 300 کیلویی را بلند کند تا این رکورد به نام ایران ثبت شود.
 
وی در خصوص تبلیغات مسئولان برگزاری پار‌المپیک ریو گفت: آن‌ها از صحبت سیامند رحمان استفاده کرده و با مانور به روی این موضوع بلیط‌های روز مسابقه پار‌المپیک ریو را فروختند و بهترین استفاده را از این تبلیغ کردند.
 
فدراسیون جانبازان و معلولین برای تشکیل اردو‌ها و شرکت در مسابقات هیچ کوتاهی نکرده و تعهدات خود را به بهترین شکل انجام داده است و همچنین از وزارت ورزش و جوانان انتظار حمایت بیشتری داریم.