estand1

دانشجویان آموزشکده پسران بجنورد توانستند استندهای آموزشی خودروهای 206 و 405 را بسازند.

به گزارش خبرنگار افتخاری اترک از بجنورد، طراحی وساخت استند های آموزشی خودرو های پژو 206 و405در کارگاه مکانیک آموزشکده پسران بجنورد انجام گرفت
آقای مهندس حسن ایزانلو مدرس مدعو این آموزشکده در راستای تحقق اهداف کارآفرینی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان پروژه طراحی وساخت استند های آموزشی خودرو را آغاز نموده که شرح و عملکرد  این تجهیزات بطور خلاصه ارائه می گردد:
الف)استند آموزشی طراحی شده شامل موتور متحرک و قابل ارتقاء خودرو پژو 405
این موتور متحرک شامل سه پک مجزا است که قابلیت چرخش 360درجه موتور را داشته که تسلط کامل دانشجو جهت کار تعمیراتی بر روی موتور را امکان پذیر می سازد.و در نهایت قابل روشن شدن با سیستم ضد سرقت و قابلیب عیب یابی کامل با دستگاه دیاگ بوده و می توان جهت تغییر سرفصل آموزشی موتور را ارتقاء بخشید.
ب)تابلو برق و الکترونیک خودرو پژو 206مالتی پلکس:
تابلو برق و الکترونیک 206که شامل نفشه های شبکه مالتی پلکس می باشد و کلیه مسیر های شبکه با LED مشخص شده و تمامی کد های قطعات بر روی تابلو لیزر شده و قطعات مرتبط با نقشه بر روی تابلو مونتاژ شده است. این استند آموزشی شامل جرقه و پاشش انژکتور است.ضمنا این استند شامل سیستم ABS و ایربک بوده که عملکرد کلی سیستم ایمنی فعال و غیر فعال را در خودرو نشان می دهد.
این استند های آموزشی با قیمت و کیفیت بسیار مناسب ( با قیمتی معادل 63درصد قیمت بازار )طراحی وساخته شده است و جهت اموزش کاربردی فراگیران در کارگاه های مکانیک مراکز اموزش عالی مورد استفاده قرار می گیرد.
نمونه این سیستم به مراکز معتبر آموزشی (شرکت صنایع آموزشی  کشور)ارائه گردیده و مراکز به منظور بازدید و ثبت سفارش می توانند با آموزشکده فنی پسران بجنورد،معاونت آموزشی وپژوهشی هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

 estand1

 

estand3

 

estand2