matbuat2

برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان گلستان معرفی شدند.

به گزارش راه اترک به نقل از فارس جشنواره استانی مطبوعات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های خبری گلستان عصر امروز با معرفی برترین‎ها به کار خود پایان داد.

آقایان اسماعیلی، محمد رعیت، احمد خطیری، جعفر صیدانلو و شبیر دائمی از اعضای هیئت داوران  جشنواره استانی مطبوعات، خبرگزاری‎‎‎ها و پایگاه‎های خبری گلستان بودند.

در بخش عکس فائزه کابلی از سایت خبری تحلیلی گلستان ما شایسته تقدیر شد و رتبه‎های اول تا سوم به ترتیب علی دهقان از خبرگزاری فارس ، میثم محسنی از خبرگزاری ایرنا و مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا معرفی شدند.

هیئت داوران در بخش خبر هیچ اثری را حائز رتبه برتر ندانست.

اکبر نادری از هفته نامه گلستان سلام و عبدالسلام مهیمنی از هفته نامه سلیم در بخش تیتر شایسته تقدیر شدند در این بخش هیئت داوران هیچ اثری را به عنوان برتر انتخاب نکرد و فاطمه گرزین و زهرا خورشیدکلایی از خبرگزاری مهر به ترتیب رتبه‎های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش طنز هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول و دوم اعلام نکرد و وحید حاج سعیدی از پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه رتبه سوم را کسب کرد.

محمد چراغعلی از خبرگزاری مهر در بخش مصاحبه شایسته تقدیر شد و محمد آریان‎نیا از پایگاه خبری کاسپین خبر با نظر هیئت داوران رتبه اول را به خود اختصاص داد این بخش با نظر داوران رتبه‎های دوم و سوم نداشت.

بر اساس تشخیص هیئت داوران شش اثر در بخش گزارش شایسته تقدیر شد که به ترتیب از رحمت‎الله رجایی از هفته‎نامه سلیم، علی‎اصغر تیموری از خبرگزاری ایرنا، مریم رضایی، فاطمه گرزین و الهام رئوفی‎فر از خبرگزاری مهر، رقیه بشارت‎نیا از هفته نامه پژواک سخن بودند.

در بخش گزارش رتبه اول انتخاب نشد و رتبه‎های دوم و سوم به ترتیب به زهرا بهرامی از خبرگزاری مهر و مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت.

بهنام نیک‎پیام از هفته نامه گلستان سلام در بخش یادداشت و سرمقاله شایسته تقدیر شد در این بخش هیچ‎کس نتوانست رتبه اول را کسب کند و رتبه‎های دوم و سوم نیز به محمد آریان نیا از پایگاه خبری تحلیلی کاسپین خبر و جواد عموزاد خلیلی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما رسید.

در بخش صفحه‎آرایی با نظر هیئت داوران رتبه اول نداشتیم و رتبه دوم این بخش را اکبر نادری از هفته‎نامه گلستان سلام کسب کرد.

در بخش سوژه مناسب نیز هفت نفر شایسته تقدیر شدند که موسی جرجانی و رستم جرجانی به دلیل پرداختن به مسائل فرهنگی از هفته نامه اقتصاد گلستان انتخاب شد محسن نادران و راحله شاددل از پایگاه خبری قابوس نامه، منا محمدقاسمی از خبرگزاری مهر، عبدالغفور توکلی از هفته نامه همزیستی و محمد چراغعلی از خبرگزاری مهر نیز در این بخش شایسته تقدیر شدند.

در بخش غرفه‎های شایسته نیز بنا به تشخیص هیئت داوران به هفته نامه کسب و کار و خبرگزاری مهر تعلق پیدا کرد./فارس