hosiny

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گلستان اظهار داشت : در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری توسط سازمان بسیج سازندگی استان گلستان 14 هزار نهال مثمر و غیر مثمر بین اهالی استان توزیع شد .

 به گزارش اترک به نقل از گلستان ما از گرگان ؛ حسن ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان گفت : سازمان بسیج سازندگی در راستای خدمت به مردم مناطق محروم بوجود آمده و در همین زمینه اقدامات مفید موثری مخصوصا در قالب اردوهای جهادی انجام داده است .

ملک حسینی با توجه به هفته درختکاری و منابع طبیعی افزود : منابع طبیعی و درخت جزو قلمرو توسعه به شمار می روند و ما برای این بخش برنامه های زیادی داریم که یک بخش آن درختکاری و توسعه عرصه های منابع طبعی در استان گلستان است .

وی افزود : در هفته منابع طبیعی امسال همایشی با عنوان" منابع طبیعی و طرح صیانت از جنگل" در سپاه استان با حضور جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار ، سلامتی مدیر کل منابع طبیعی استان و فرماندهان سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد : در همین راستا 14 هزار نهال مثمر مانند زیتون و نارنج و . . . و غیر مثمر مانند کاج ، سرو و اوکالیپتوس و . . . بطور رایگان توسط بسیج سازندگی شهرستانها بین مردم توزیع شد تا فرهنگ درختکاری بین مردم ترویج شود .

ملک حسینی از طرح های دیگر این سازمان در خصوص اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت : امروز توزیه 3800 جوجه 45 روزه بین مردم انجام شده است . این جوجه ها که بصورت یک روزه خریداری می شوند و داخل استان پرورش داده می شوند و بعد از 45 روز در اختیار مردم قرار می گیرند .

وی خاطرنشان کرد : مردم در گوش دادن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی خوب عمل کردند و نشان دادند اگر بخواهند می توانند تحریم ها را دور بزنند .