taherymajles

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:در مقابل عدم حمایت از فیلم های خوب ، می بینیم که فیلمهایی می سازند که آبرویی برای نظام نمی گذارد و در کشورهای غربی برایش کف می زنند و جایزه می دهند چون از وضعیت جامعه ایران سیاه نمایی می کند .

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما، سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شامگاه گذشته(7 مرداد) در نشست "فرهنگ مقاومت" در انجمن نویسندگان گلستان اظهار کرد: خلا نویسندگی باعث می شود که گاهی وقتها اتفاقات بزرگ بطور ناقص و یا افسانه بدست مردم برسد .

حجت الاسلام طاهری افزود: مقام معظم رهبری بارها در دیدار با فعالین عرصه تبلیغ و دفاع مقدس گلایه کردند که چرا همه دفاع مقدس ثبت ، ضبط و مکتوب نشده در حالیکه خیلی از یادگاران دفاع مقدس از بین ما می روند.

وی با اشاره به اینکه آقای نسایی کار خوبی را در انجمن نویسندگان گلستان شروع کرده اظهار کرد: هوران باعث شده تا آنهایی که علاقه مند به نویسندگی در عرصه دفاع مقدس هستند خاطرات و نوشته ها را مکتوب کنند و بعد هم با توجه به امکانات موجود  آنها را بصورت کتاب و ... در اختیار نسل سوم و جهانیان قرار دهیم .

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عنایت رهبر معظم انقلاب به کتابهای دفاع مقدس را ببینید ؛ در طول سال اگر ایشان 10 کتاب بخوانند 9 مورد آن در مورد دفاع مقدس است و در این موارد نیز با دستنوشته و تقریظ ، آنها را تشویق می کند.

دکتر طاهری بیان کرد: شما ببینید که فیلم اخراجی ها و در ادامه آن معراجی ها در بین مردم با چه استقبالی مواجه شد و یا فیلم شیار 143 که من موفق نشدم از سینما ببینم ولی از تلویزیون دیدم که کار ارزشی و فاخری بود و تازه این یک نمونه از خاطرات مادران شهدای ما بود که بقیه مادران شهدا نیز هر کدام خاطرات بسیار زیبایی دارند.

وی بیان کرد: در مقابل می بینیم که فیلمهایی می سازند که آبرویی برای نظام نمی گذارد و در کشورهای غربی برایش کف می زنند و جایزه می دهند چون از وضعیت جامعه ایران سیاه نمایی می کند .

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسئولیتی که بر عهده صاحبان امکانات است بسیار سنگین است ، فعلا حمایتها در حد معنوی است و ما امیدواریم خاطرات دفاع مقدس هر چه زودتر جمع آوری شود و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.