ghenaat

استاندار گلستان :
هر کسي از مدار ولايت فاصله بگيرد از چشم مردم خواهد افتاد .

به گزارش اترک به نقل از روابط عمومی استانداری

“مهندس جواد قناعت “ در جلسه شوراي اداري استان با بيان اينکه راهپيمايي 22 بهمن در سراسر ايران داراي چند ويژگي بود، اظهار داشت: ويژگي نخست جشن 34 سالگي انقلاب شکوهمند اسلامي، همچون سال‎هاي گذشته براي تجديد ميثاق با آرمان‎هاي امام راحل، شهدا و بيعت مجدد با مقام معظم رهبري بوده است.
وي به ويژگي منحصر به فرد راهپيمايي 22 بهمن امسال اشاره کرد و ادامه داد: در حماسه 22 بهمن مردم پاسخ دندان‎شکني به پيشنهاد فريبکارانه مذاکره آمريکا با ايران دادند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هر کسي از مدار ولايت فاصله بگيرد از حمايت مردم و چشم مردم خواهد افتاد، اما اگر در مدار ولايت باشند، همواره مورد حمايت مردم قرار خواهند گرفت.
قناعت با بيان اينکه ملت ايران نسبت به اصل نظام، ولايت و مباني اصيل انقلاب حمايت صددرصدي دارند، ابراز داشت: بايد فضا را براي رفع مشکلات مردم مهيا کنيم.
وي در خصوص برپايي دوره‎هاي آموزشي ابراز داشت: برگزاري دوره‎هاي آموزشي و تعامل دستگاه‎هاي اجرايي و نظارتي سبب شده تا با کاهش درصد انحراف در آمارها مواجه باشيم.

تهدید ها تبدیل به فرصت شدند

استاندار گلستان يادآور شد: افزايش فرصت‎هاي جديد سبب شده تا تهديدها تبديل به فرصت شوند و اين‎ها ماحصل نتايج آثار مطلوب تعامل با دستگاه‎ها بوده است که اين مهم را به فال نيک مي‎گيريم.
قناعت ايجاد تعاملات را در رعايت الزامات قانوني مهم خواند و بيان داشت: زماني که الزامات قانوني رعايت شود و انرژي و توانمندي لازم در جاي خود استفاده شود، يقيناً مي‎توان در راستاي پيشبرد اهداف حرکت کرد.

قدردانی از مردم در 22 بهمن

استاندار گلستان با قدرداني از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: براساس برآوردهاي صورت گرفته، حضور مردم گلستان در راهپيمايي 22 بهمن نسبت به سال گذشته 20 درصد افزايش نشان مي‎دهد.
وي، راهپيمايي 22 بهمن را مظهر اقتدار ملي و مردمي عنوان کرد و ادامه داد: مانور بزرگ و اقيانوس مردمي، سراسر جهان را مبهوت خود کرد، چنانچه اگر تمام ابرقدرت‎هاي شرق و غرب و اتحاديه اروپا جمع شوند، باز هم نمي‎توانند يک صدم حضور ميليوني و انقلابي مردم ايران را رقم بزنند.

ایران کشوری قدرتمند شده است
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: روز گذشته ملت عزيز کشورمان به ويژه گلستاني‎ها حماسه ديگري خلق کردند و همچنان که مقام معظم رهبري اين روز را عيد ايرانيان خواندند، واقعاً جامع و کامل بود، چراکه دهه فجر عيدي است که يک تاريخ سراپا ظلم سرنگون شد.
قناعت تصريح کرد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، وضعيت خفت و خواري در کشور حاکم بود و مردم تصميم‎گير نبودند و مستشاران آمريکايي و غربي براي اين کشور تصميم مي‎گرفتند و ايران سراپا مصرف‎کننده بود و توان هيچ وسيله نازل و پيش پا افتاده‎اي را نداشت.
وي عنوان کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامي و پشتيباني مردم از نظام و ولايت، ايران به کشوري قدرتمند تبديل شده است و به فرموده مقام معظم رهبري نخستين انقلابي بود که با مردم شروع کرد، با مردم ادامه داد و راه و مسير خويش را از انقلاب هيچگاه تغيير نداد.

هدف انقلاب اسلامي به کمال رساندن و تعالي انسان‎هاست.
استاندار گلستان افزود: گرچه برخي خواص راه خود را تغيير دادند و اهداف‎شان با انقلاب زاويه پيدا کرد، اما ملت بزرگ ايران بر همان مواضع امام راحل تحت زعامت مقام معظم رهبري همچنان استوار ايستاده و پافشاري مي‎کند.
قناعت با تأکيد بر اينکه حرف انقلاب همان حرف اوايل انقلاب است، عنوان کرد: هدف انقلاب اسلامي به کمال رساندن و تعالي انسان‎هاست.
وي فلسفه و شالوده اصلي انقلاب اسلامي را در ايجاد حيات طيبه خواند و اظهار داشت: حيات روحاني و پاک مي‎تواند مردم را به رستگاري برساند.

استاندار گلستان با تأکيد بر اينکه هدف انقلاب مشخص است، گفت: اهداف متعالي انقلاب اسلامي، کم يا زياد نشده و اگر جايي شيطنت‎هايي به وجود آمده، هدف و مسير انقلاب تغيير نکرده است، چنانچه مردم هنوز همراهي خود را با نظام اسلامي ذره‎اي کم نکردند.
قناعت اذعان داشت: ممکن است برخي تشکل‎ها، سياسيون و خواص، راه خود را گم کنند و هدف‎شان منطبق بر انقلاب اسلامي نباشد، اما اين انقلاب و اين ملت بر مباني و اصول خود محکم ايستاده است .