ozrkhahy1

این مطلب را کسی می نویسد که در مجلس عزای امام حسین (ع) تربیت یافته و بر سر سفره صداقت و پاکی هیئتها و مساجد شهرمان نذر امام حسین (ع) خورده و گوشت وخونش متبرک به حال و هوای محرم و دلداده گی است.

به گزارش اترک، بعد از انتشار مطلبی در یکی از رسانه های محلی کلاله که به قلم احمد افتخاری بود، این مطلب مورد ناراحتی مردم و هیاتهای مذهبی شهرستان شد، که به همین منظور احمد افتخاری که خود از بچه های مذهبی شهرستان بوده و در خانواده ای مذهبی تربیت یافته است متنی را بابت عذرخواهی ارسال نموده است.


به نام خداوند بخشنده مهربان
با سلام به همشهریان عزیزم
این مطلب را شخصی می نویسد که در این شهر به دنیا آمده و در در دامان خانواده ای زحمتکش و مذهبی رشد یافته است. کسی که در مجلس عزای امام حسین (ع) تربیت یافته و بر سر سفره صداقت و پاکی هیئتها و مساجد شهرمان نذر امام حسین (ع) خورده و گوشت وخونش متبرک به حال و هوای محرم و دلداده گی است. دوستان دور و نزدیک گواهند که جز در مکتب سیدالشهداء گام برنداشته و نیتی جز خدمت به شهر و دیار ومذهبم نداشته و نخواهم داشت. به دنبال مطلبی که از من در یکی از جراید محلی به چاپ رسید و جز نیت خالصانه و پاک در جهت احترام به مجالس عزای امام حسین(ع) چیزی در پس آن نبود دوستان عزیزی از فعالان مسجد وهیئت های مذهبی (که همواره خود را جزئی از آنان میدانم) و همشهریان گرانقدر نگران و آزرده خاطر شدند که بر خود لازم میدانم به عنوان یک عاشق مرام و مکتب حسین (ع) از این بزرگواران به سبب جریحه دار شدن احساساتشان پوزش بطلبم و از راهنمایی عزیزانی که از باب دوستی اینجانب را مورد لطف قرار دادند سپاسگزاری نمایم. امید که با همدلی و یکرنگی در راه خدمت به دین و آئینمان ، دست در دست هم ، استوارتر از گذشته گام برداریم . ان شا ا... احمد افتخاری