frudghah

رجبی گفت:امیدواریم تا یک ماه آینده نتایج خوبی از پیگیری های انجام شده برای اجرای پروازهای مسافربری از فرودگاه کلاله به دست آید.

به گزارش اترک : فرودگاه اول استان که سابقه ی ساخت حدود 38 ساله دارد ،‌ دیرزمانی است که به انتظار رونق و از سرگیری پروازهایش می باشد.

چندین میلیارد هزینه های صورت گرفته برای ساخت ،‌نگهداری و آماده سازی این فرودگاه چندین سال است که بلااستفاده مانده است.

اگر به راستی این سرمایه قابلیت استفاده ندارد ،‌برنامه ی دیگری برای آن طراحی نمایند و اگر قابلیت استفاده دارد ،‌این دست و آن دست کردن چه معنایی می تواند داشته باشد؟

اگر این سرمایه در کشوری دیگر مثلا کشورهای عربی بود ،‌چگونه از آن بهره می بردند؟

اولین فرودگاه رسمی استان گلستان که سابقه ی حتی پروازهای کشوری آن خیلی زودتر از زمانی بوده است که مرکز استان فرودگاهی برای آن طراحی شده باشد ، امروز برای راه اندازی آن ، این ماه و آن ماه می شود!

مسئولین دولت تدبیر وامید می توانند از این پتانسیل روی زمین مانده برای بیشتر کردن مقبولیت در بین مردم استفاده نمایند.

فرودگاه آموزشی ، مدرسه ی پرواز ، افتتاح فرودگاه پروازها با هواپیماهای چند نفره ، ساخت دانشکده ی پرواز در کنار فرودگاه و برنامه های مختلف دیگری که می تواند این سرمایه ی ملی را از حالت رکود بیرون ببرد.

دکتر رجبی نماینده ی مردم شهرستانهای شرق گلستان در تازه ترین سخنان خود به راه اندازی مجدد این فرودگاه در یک ماه آینده خبر داده است .

با توجه به آزادسازی قیمتها در بلیط پروازها که قیمت پروازهای مناطق محروم و کم توسعه با این آزادسازی پایین خواهد آمد ، امید است ، با پایین آمدن قیمت بلیط پروازهای کلاله ، میزان استقبال از پروازهای کلاله نیز افزایش یابد.

صادقی رئیس فرودگاه کلاله نیز در گفتگو با اترک از آمادگی کامل این فرودگاه برای برقراری پرواز خبر داد .

امیدواریم این اتفاق مبارک در روز عید سعید فطر روی دهد.