rostam

کارخانه ی سیمان پیوند در شهرستان گالیکش قرار دارد.

کارخانه ی سیمان پیوند در شهرستان گالیکش قرار دارد اما گویی برنامه های آن در شهر همجوار طراحی می شود ؟

در روز 28دیماه مراسمی در این کارخانه به مناسبت هوای پاک برگزار شد که ر این مراسم مسئولان شهرستان همجوار حضور داشتند ولی از هیچ مسئول شهرستان گالیکش در این مراسم دعوت نشده بود.

به گزارش اترک به نقل از مصاحبه ی سایت نیلکوه با مسئولان شهرستان گالیکش در این خصوص توجه کنید :

رحمان صباغیان فرماندار شهرستان گالیکش در پاسخ به این سئوال که چرا در جلسه هفته هوای پاک که در محل کارخانه سیمان برگزار شد فرمانداری و دستگاههای اجرائی این شهرستان حضور نداشتند؟ گفت: نه تنها کارخانه سیمان که در تمامی موارد با فرمانداری تعامل و هماهنگی ندارد، سازمان محیط زیست هم که بعنوان یک دستگاه اداری زیر مجموعه این فرمانداری  بعنوان مسئول حاکمیتی می باشد در این خصوص تعامل و هماهنگی نداشته و از طرفی حضور دستگاههای اجرائی در جلسه شورای اداری که همزمان با این جلسه برگزار شده مانع از حضور مسئولین در این جلسه گردیدد.

مرتضی امینی شهردار گالیکش نیز در پاسخ به این سوال گفت: هیچگونه دعوت نامه ای از طرف کارخانه سیمان برای شهرداری گالیکش برای حضور در این جلسه ارسال نشده است. مسئولین کارخانه سیمان نرساندن دعوتنامه توسط راننده را دلیل عدم ارسال این دعوت نامه به شهرداری اعلام کردند.

سید ابولفضل حسینی نیا بخشدار مرکزی شهرستان گالیکش در خصوص گفت: اگر کارخانه سیمان استانداردهای لازم را  دارد، در معرض دید مردم قرار دهد.

لازم به ذکر است این جلسه، تنها جلسه برگزار شده به مناسبت این هفته در شهرستان گالیکش بود، مسئولین سازمان محیط زیست شهرستان مینودشت نام این جلسه را تعامل صنعت محیط زیست و تنویر افکار عمومی نام نهاده بودند، هیچ یک از مسئولین شهرستان گالیکش حضور نداشتن!؟

rostama

حال شما خود در این خصوص قضاوت کنید.چه دیگی زیر این استکان نهفته است ؟؟؟؟

محمد مهدی ارازیان خبرنگار اترک