fulad

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت برای شرکت در آغاز عملیات اجرایی کارخانه فولاد ۲میلیوی تنی به گلستان خبرداد.

به گزارش اترک به نقل از دنیای معدن، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از سفر محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برای شرکت در آغاز عملیات اجرایی کارخانه فولاد ۲میلیوی تنی به گلستان خبرداد.

قوانلو افزود: در این سفر یک روزه مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح فولاد 2 میلیون تنی کارخانه فولاد اترک گلستان برگزار می شود.
وی گفت: این کارخانه فولاد با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران و بخش خصوصی احداث می شود و قرار است مواد معدنی آن از طریق خط ریلی از کشور قزاقستان تامین شود.
قوانلو در ادامه گفت:وزیر ، از کارخانه روغن کشی یگانه خزر، کارخانه تولید داروی آریاتیناژن، شرکت کیمیارشد و شرکت کانسار خزر تنهای تولیدکننده ید در کشور بازدید خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه وزیر صنعت و معدن از ایستگاه راه آهن اینچه برون و امکانات ریلی و گمرک اینچه برون بازدید خواهد کرد گفت:دیدار با استاندار و آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه استان از دیگر برنامه ها می باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در سفری یک روزه پنج شنبه 7 خرداد ماه به استان گلستان سفر می کند.