marzbanyostan

فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت:مسئولين استان در بخش هاي مختلف بايد پاي كار بيايند و بگويند تاكنون چه ميزان از بودجه مشخص شده براي دستگاه هاي خود را براي توسعه در مرزها و بخش مرزي هزينه كرده اند.

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما، سرهنگ "ولي ا... رضايي نژاد"  فرمانده مرزباني استان گلستان در نشست با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اينكه حضور شهدا در استان فضاي معنوي خاصي را حاكم كرده است ، گفت : رسانه هاي استان بخوبي حضور مردم استان را براي استقبال از اين شهيدان مظلوم به تصوير كشيده اند .

وي ادامه داد: اين شهدا آنقدر غريب بودن كه حتي بعد از اينكه باهم در استان تشييع شدند باز هم كنار هم نماندند و هر كدام در گوشه اي از استان دفن شدند كه اين موضع مظلوميت اين شهدا را باز هم بيشتر به نمايش گذاشته است.

فرمانده مرزباني گلستان در ادامه تصريح كرد: مرزباني و پرسنل آن تمام تلاش خود را براي حفاظت از كيان اين مرز و بوم با پيروي از خط شهدا انجام مي دهد و نيروهاي اين مجموعه سعي دارند ادامه دهنده راه شهداء باشند.

رضايي نژاد درادامه گفت: مهمترين چيزي كه از رسانه ها انتظار مي رود پيگيري مطالبات مردم بيش از هر موضوع ديگر است.

وي در ادامه با اشاره به حضور پر رنگ مردم استان در تشييع شهداي گمنام، گفت: مردم استان با توجه به مشكلاتي كه دارند با يك حضور حماسي استقبال با شكوهي را از شهداي غواص در استان به نمايش گذاشتند و بار ديگر نشان دادند كه پاي آرمان هاي شهداء و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايستاده اند.

فرمانده مرزباني گلستان با تاكيد بر اينكه دشمن مي خواهد بين مردم و مسئولين فاصله بي اندازد، گفت: مرزنشينان و مرزبانان بايد با هم اتحاد داشته باشند و با همكاري يكديگر از مرزهاي و كيان نظام حفاظت نمايند و از مرزنشينان خواست تا با همكاري مرزبانان اجازه ندهند دشمن بين شيعه و سني تفرقه ايجاد نمايد و همچون شهداء كه تا آخرين لحظه از كشور  دفاع كردند اجازه نفوذ را به بيگانگان ندهند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه مصوبه كار ويژه در شوراي امنيت به تصويب رسيده است ، افزود: مسئولين استان در بخش هاي مختلف بايد پاي كار بيايند و بگويند تاكنون چه ميزان از بودجه مشخص شده براي دستگاه هاي خود را براي توسعه در مرزها و بخش مرزي هزينه كرده اند.

رضايي نژاد در ادامه با مهم خواندن دو مقوله مشكلات مرز و مطالبات مرز نشينان ، اذعان داشت : رسانه هاي استان مطالبات مرز نشينان و مشكلات مرز را پيگيري نمايند.

انتهاي پيام/