انتظامیفرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: به مناسبت هفته ناجا، نیم تن مواد مخدر در استان گلستان منهدم می‌شود

 

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما ، سید محمود میرفیضی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: بیش از 70 برنامه اصلی درون‎سازمانی و برون‎سازمانی برای هفته ناجا در سطح استان گلستان پیش‎بینی شده است.

وی با اشاره به محوریت برنامه‎های هفته ناجا ابراز داشت: در برنامه‎های درون‎سازمانی دیدار با خانواده‎های شهدای نیروی انتظامی، بازنشستگان و جانبازان ناجا از محوریت برنامه‎ها در این هفته است.

میرفیضی با بیان اینکه محوریت برنامه‎های برون‎سازمانی مدارس، محلات و مساجد است خاطر نشان کرد: در این هفته علاوه بر شعار اصلی، هر روز به یک نام مجزا نامگذاری و برنامه‎های مرتبط با آن روز ارائه خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ابراز داشت: در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی که به نام پلیس، قانون، اقتدار و انضباط نامگذاری شده برنامه صبحگاه‎ مشترک نیروهای مسلح را با حضور استاندار و اعضای شورای تامین و مسئولان لشکری و کشوری خواهیم داشت.

وی نمایش توان امنیتی پلیس، تجلیل از خانواده‎های شهدا، برگزاری سومین همایش گروه‎های آسیب‎پذیر ترافیکی، همایش همیاران پلیس، ارائه خدمات مضاعف در این هفته برای مردم، نشست با اصناف و گروه‎های مختلف، غبارروبی مزار شهدا، همایش پیاده‎روی، اعزام تیم‎های پزشکی به مناطق محروم و مرزی را از برنامه‎های این هفته دانست.

میرفیضی با تاکید بر اینکه در این هفته انهدام نیم تن مواد مخدر کشف شده توسط نیروی انتظامی را خواهیم داشت افزود: برگزاری نشست با سران طوایف و ریش سفیدان، تجلیل از نخبگان، انجام مسابقات ورزشی، تجلیل از شهروندان قانون‎مدار، ملاقات چهره‎به‎چهره با مردم، نشست‎های علمی و تخصصی با حضور کارشناسان، مسابقه پیام مهر، همایش مبارزه با مواد مخدر، نشست با ائمه جمعه، نشست با نمایندگان مجلس، بازدید دانش‌آموزان از یگان‎ها و فرماندهی نیروی انتظامی، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، دیدار با نماینده ولی فقیه و ... از دیگر برنامه‎های هفته ناجا در سطح استان است.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارد که جلب رضایت مردمی خشنودی الهی را به همراه خواهد داشت افزود: بر همین اساس ما در ناجا به دنبال به کارگیری اقتدار نرم هستیم و تلاش ما این است که از ظرفیت‎های مردمی به منظور افزایش سرمایه اجتماعی بهره ‎ببریم.