razmayesh

رزمایش بیت المقدس در کلاله در سه بخش اجرا می شود .

به گزارش اترک :سید موسی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در جلسه ستاد پشتیبانی رزمایش بیت المقدس، از اجرای این رزمایش در 3 بخش عملیاتی در شهرستان کلاله خبر داد.
وی با بیان این خبر افزود: این رزمایش متشکل از سه بخش عملیاتی شامل دفاع از کوی و برزن، عملیات تاخیری و پدافند غیر عامل می باشد و این رزمایش در طی 2 روز در اردوگاه قدس شهرستان کلاله و با حضور بسیجیان گردان های امام حسین(ع) و گردان های پایگاهی برگزار خواهد شد.

حسینی گفت: هدف از اجرای این رزمایش 48 ساعته ایجاد رعب و وحشت در دشمن و ایجاد آمادگی رزمی در بین بسیجیان می باشد تا بتوانیم از آنان در شرایط بحرانی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه کلاله خاطرنشان کرد: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش گلچینی از زبده ترین افراد در گردان های پایگاهی و امام حسین(ع) می باشند.

محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در این جلسه گفت: انجام رزمایش ها از جمله الزامات می باشد، چرا که آمادگی برای دفاع از میهن امری ضروری است و همانطور که رهبر کبیر انقلاب خواستار تشکیل ارتش 20 میلیونی بود ما باید در راستای تشکیل ارتشی فرا 20 میلیونی پیش برویم.

وی افزود : دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای این انقلاب سعی در براندازی این نظام داشته و دارند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و تنها عاملی که باعث بقا این نظام شده ستون محکم نظام یعنی رهبری است که با تدابیر اندیشمندانه خویش مانع از عملی شدن توطئه های دشمنان نظام شده است./کلاله خبر