kpmanozad1

تحویل اشتباه یک دارو نوزاد سه ماهه گرگانی ، 9 روز به کما برد.

 به گزارش راه اترک به نقل از گلستان ما، درست در هفته ای که بنام دارو و سلامت نامگذاری شده متاسفانه تحویل داروی اشتباه یک داروخانه به یک خانواده و مصرف آن باعث کمای 9 روزه ابوالفضل نوزاد سه ماهه گرگانی شد.

علیرضا نوری پدر این نوزاد در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با تشریح این حادثه دردناک گفت : 18 مهرماه بود که ابوالفضل دچار سرماخوردگی شد و خانم من ، او را برای مداوا به بیمارستان طالقانی گرگان برد .

nnnnoori01

بعد از اینکه دکتر معصوم نیا ابوالفضل را معاینه کرد برایش نسخه نوشت و خانمم با توجه به اینکه داروخانه داخل بیمارستان طالقانی شلوغ بود ، برای گرفتن دارو به داروخانه دکتر حسام که بتازگی مقابل درب اصلی بیمارستان طالقانی راه اندازی شده ، مراجعه کرد .

در این داروخانه گویا دارو را به اشتباه دادند که ما متوجه نشدیم و بعد از اینکه به خانه رفتیم و دارو را به بچه دادیم که حدودا ساعت 12 شب دیدیم بچه بالا و پایین می پرد و دچار تشنج شده که ما دست و پایمان را گم کردیم و داد و فریادراه انداختیم که در این بین همسایه های مان نیز جمع شدند .

بلافاصله مجددا به بیمارستان طالقانی مراجعه کردیم و حدود ساعت 4 و نیم صبح بود که ابوالفضل به کما رفت و الان حدود 9 روز است که نوزاد سه ماهه ام در کما بسر می برد و هنوز نتوانسته ام چشمان قشنگش را ببینم . ابوالفضل اکنون در بخش ICU بیمارستان طالقانی بستری است و ضریب هوشی وی در دو روز اخیر به 12 رسیده است .

652635

علیرضا نوری ادامه داد : بعد از اینکه بچه ام را به طالقانی بردم پزشکان گفتند که دارو اشتباه خورانده شده و من نیز به داروخانه دکتر حسام رفتم و موضوع را گفتم . آنها ابتدا انکار کردند و گفتند که باید دارو و نسخه را ببینیم . بعد از اینکه دیدند به اشتباه خودشان پی بردند و پرسنل داروخانه را اخراج کردند .

در این مدت مسئولین بیمارستان طالقانی نیز جواب قانع کننده ای به من ندادند و من نیز به بخش دارو در دانشگاه علوم پزشکی گلستان رفتم و از این داروخانه شکایت کردم ، دانشگاه دارو را از من گرفت تا بررسی ها را انجام دهد.

اینطور که نتیجه ها نشان می دهد گویا داروخانه بجای قطره ، اسپری داده که مخصوص کودکان سه تا 6 ساله است اما فرزند من سه ماهه است و بایستی یک داروی مخصوص داده می شد.

علیرضا نوری 22 ساله اهل گرگان ساکن کوی محتشم دارای شغل گچ کاری است ، او این روزها در تب دیدن دوباره فرزندش می سوزد ، فرزندی که گفته می شود ضریب هوشی اش به 12 رسیده و کمی بهتر شده و تکانی هم به چشمانش داده است .

این پایگاه خبری آرزو می کند ابوالفضل و ابوالفضل هایی که اینچنین در بستر بیماری هستند هر چه زودتر بهبود بیابند و در کانون گرم خانواده حاضر شوند .

775533

nnnnoori


 تایید مرگ «الینا»ی ۶ ساله از سوی پزشکی قانونی

نکته :  درجایی که تنبیه بدنی دانش آموزان ، استعفای مدیران آموزش و پرورش را در پی دارد، چرا خطاهای پی درپی برخی از پزشکان، نتیجه ای مانند استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی یا حداقل عذرخواهی ایشان را در پی نداشته است؟

انتهای پیام/ج