raisiolama1

عضو مجلس خبرگان رهبری استان گلستان در خصوص آیت الله رئیسی گفت: : آیت الله رئیسی را انسانی با تقوا، ساده زیست و کاملا شایسته می دانم. به ایشان امید دارم و رای خودم را به ایشان می دهم.

به گزارش راه اترک به نقل از زرین نامه، آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی در جمع علمای شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: حدود 20 سال است که آیت الله رئیسی را می شناسم و خصلت هایی همچون دیانت، تقوا، درستکاری، واقع بینی، بی آلایشی و ساده زیستی را در ایشان دیده ام.

وی تاکید کرد: براساس برخوردها، صحبت ها و نشست و برخاست های آیت الله رئیسی در جلسات خصوصی و عمومی، ایشان را فردی درستکار و کاملاً شایسته می دانم.

آیت الله حسینی شاهرودی اذعان کرد: امیدم این است که اگر ملت بزرگ ایران، این مسئولیت را بر عهده آیت الله رئیسی قرار دهند و رهبر معظم انقلاب هم را تایید کنند، ایشان به نحو احسن بتوانند کشور را در مسیر دین، اسلام، انقلاب و در جهت خواسته امام زمان (عج) پیش ببرد.

وی همچنین با اشاره به روحیه حمایت سید ابراهیم رئیسی در زمینه حمایت از تولیدات داخلی، افزود: طبیعی است که موضوع مهم اقتصاد مقاومتی سر لوحه برنامه های ایشان در ابعاد اجتماعی و اقتصادی قرار خواهد داشت.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود تاکید کرد: من امید بسیار به ایشان دارم و رای خود را هم به ایشان می دهم. برای اینکه وظیفه ام را انجام داده باشم، این مسئله مهم را مطرح کردم.

انتهای پیام/