فرودگاه کلاله بعد از اینکه چندین سال پیش مجوز پرواز خود را فدای فرودگاه مرکز استان نمود ،‌ چندماه پیش دوباره فرودگاهی شد که متاسفانه عمرش بیش از یک ماه نبود.

 عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اين‌كه فرودگاه كلاله بعد از افتتاح توسط رئيس‌جمهور، هيچ پروازي در آن صورت نمي‌گيرد، وزير راه و شهرسازي را مسئول عدم ‌استفاده از فرودگاهي كه هزينه زيادي صرف ساخت و تحهيز آن شده دانست و به وي هشدار داد تا قبل از طرح سؤال در مجلس در اين خصوص اقدام كند


به گزارش اترک به نقل از تابناک، عبدالكريم رجبي درباره فعاليت فرودگاه كلاله وپیگیری های انجام شده دراین باره گفت: فرودگاه بعد از افتتاح اوليه ديگر به‌كار خودش ادامه نداد، بنابراین در اين خصوص هفته گذشته پيگيري‌هايي انجام داديم. جلسه‌اي با فرماندار كلاله داشتیم. هفته قبل از آن با رئيس هواپيمايي كشوري و مدير هواپيمايي آسمان جلساتي داشتيم و تفاهمنامه‌اي هم امضا شد كه طي آن قرار شد از هفته قبل پروازها برقرار شود، اما متأسفانه به‌رغم قول مساعدي كه دادند اين كار انجام نشد.

وی افزود: ما در حال حاضر سعي داريم از طريق وزرات خانه اين مسئله را پيگيري كنيم و اگر تا هفته ديگر اين پروازها برقرار نشود، تصميم به سؤال از وزير راه و شهر سازی داريم كه به‌هرحال مسئوليت اين سهل‌انگاري‌ها و وعده وعيدها به‌عهده مسئولان ذي‌ربط است و بايد درخصوص آن پاسخگو باشند.