sangdavin

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان :با انجام انتقال گاز جنوب به استان‌های شمالی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان جای هیچ نگرانی برای کمبودهای احتمالی گاز در استان‌های شمالی وجود ندارد.

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما : رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در جمع سرپرستان نمایندگی‌های دفاتر خبرگزاری در استان گلستان، اظهار داشت:

 هم اکنون با انجام انتقال گاز جنوب به استان‌های شمالی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان جای هیچ نگرانی برای کمبودهای احتمالی گاز در استان‌های شمالی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون گاز گلستان از سمت خراسان‌رضوی و از سمت استان‌ مازندران تامین می‌شود ابراز داشت: هم اکنون تامین گاز برای استان گلستان نسبت به گذشته از شبکه و خط انتقال مختلف صورت می‌گیرد و وضعیت به مراتب بهتر شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه اولویت اول شرکت گاز تامین گاز برای مصارف خانگی است بیان داشت: در مواقع اوج مصرف، گاز صنایع و شرکت‌های تولید قطع می‌شود تا مشکلی برای مصرف‌کنندگان خانگی پیش نیاید.

سنگدوینی با بیان اینکه روزانه فشار گاز استان کنترل می‌شود خاطرنشان کرد: روزانه از چهار نقطه استان در شهرهای گنبدکاووس، کردکوی و دو نقطه در گرگان فشار گاز لحظه‌به‌لحظه کنترل می‌شود.

امیدواریم مردم در این سال اقتصاد مقاومتی با درست مصرف کردن باعث شوند تمام مردم از این نعمت استفاده ببرند .