ghenaat

استاندار گلستان :زیرآب زدن کاروان‎های راهیان نور یکی از اقدامات دشمن است.

 

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور اظهار داشت: از کارهای خوب و ماندگار بعد از دفاع مقدس که برکات فراوانی داشته اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق جنگی است که بارها مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع ایثار و شهادت فقط در دفاع مقدس متوقف نشده است تصریح کرد: بعد از پیروزی بزرگ ایران در جنگ تحمیلی، مقوله فرهنگ ایثار و شهادت تبلیغ، ترویج و اشاعه داده شد و دشمنان از این رویکرد ناراحت هستند و به دنبال فرصتی برای مانع تراشی و توقف کاروان راهیان نور در کشور هستند.

استاندار گلستان متذکر شد: موفقیت کاروان‎های نور را می‎توان در موضع‎گیری‎ها و عکس العمل های دشمنان به وضوح دید.

قناعت خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 32 هزار نفر از قشرهای مختلف به مناطق غرب و جنوب کشور اعزام شدند امیدواریم که هیچگاه شاهد تصادفات نباشیم و باید نقاط قوت و ضعف کارها دیده شود تا شاهد حوادث که امر پیش‎بینی شده‎ای هم نیستند در اعزام کاروان‎ها نباشیم.

وی یادآور شد: با یک تصادف، بی‎بی‎سی دلش برای مردم ایران می‎سوزد و ابراز نگرانی می‎کند و برخی روزنامه‎های زنجیره‌ای در داخل کشور نیز همراه با سایت‎های خارجی و برای اینکه جلوی کار ارزشمند راهیان نور را بگیرند بحث تصادف را بهانه قرار داده و اشک تمساح می‎ریزند.

زیرآب زدن کاروان‎های راهیان نور یکی از اقدامات دشمن است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه زیرآب زدن کاروان‎های راهیان نور یکی از اقدامات دشمن است افزود: اعزام کاروان‎ها به مناطق عملیاتی باید در اولویت فرهنگی دستگاه‎های اجرایی قرار بگیرد و این مهم علاوه بر وظیفه انقلابی، شرعی و دینی به عنوان وظیفه قانونی محسوب می‎شود.

قناعت اظهار کرد: آرامش، امنیت و پایداری که در کشور ایجاد شده به برکت جانفشانی‎ها و رشادت‎های رزمندگان است.

ما اکنون بر سر همان سفره دفاع مقدس و ایثارگری‎های رزمندگان ارتزاق می‎کنیم

وی متذکر شد: تمام کشورهایی که به صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران کمک کردند اکنون دچار تغییرات، التهابات و بحران‎های مختلفی شده اند و به گفته رئیس سابق سازمان سیا «ایران در هشت سال دفاع مقدس یک تنه در برابر جهان ایستاد و قدمی عقب‎نشینی نکرد» که اینها اعترافات آمریکا بوده است.

استاندار گلستان بیان داشت: ما اکنون بر سر همان سفره دفاع مقدس و ایثارگری‎های رزمندگان ارتزاق می‎کنیم و دکترین امنیتی اقتضاء می‎کند که باید آن فضای معنوی به نسل جوان، گسترش، ترویج و اشاعه پیدا کند.

قناعت با بیان اینکه فاز نخست اردوگاه جنوب در حال اتمام است گفت: ساخت این اردوگاه یک ضرورت برای استان است که نیروهای اعزامی به مناطق جنوب پراکنده نشوند و مدیریت آنها تسهیل شود که کمی در این زمینه عقب هستیم.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر تکمیل فاز نخست باید زمینه ساخت فازهای بعدی برای استان هدفگذاری شود اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه باید در بودجه سال 1392 گنجانده شود.

استاندار گلستان از مدیران خواست تا در سرعت بخشی در تکمیل پروژه مذکور از حساب‎های شخصی خود اعلام آمادگی کنند.