valibal

عصر امروز مسابقه ی والیبال به مناسبت یادواره ی مرحوم ناصر آلیش زاده بازیكن سابق تیم والیبال نئوپان گنبد ، برگزار می گردد.

به گزارش اترک به نقل از وبلاگ بامپوش گنبد :‌ساعت 3 بعدازظهر امروز در سالن 9 دی شهرستان كلاله واقع در روستای کوسه ، یک دوره مسابقه ی والیبال بین تیمهای والیبال كلاله، بجنورد، یاران فرهاد قائمی، یاران امین حسن زاده و یاران تقی دولتی برگزار خواهد شد.

این بازیها به یاد مرحوم ناصر آلیش زاده بازیكن سابق تیم والیبال نئوپان گنبد، كه اواخر عمر خود را مشغول تمرین به والیبالیستهای كلاله ای بود كه 3 سال پیش در حین تمرین دچار ایست قلبی شد و در سن 27 سالگی به رحمت خدا پیوست.
یادواره این عزیز از دست رفته با كمك آقای امین حسن زاده بازیكن خوب و مودب جواهری گنبد و سایر دوستانش و حضور افتخاری فرهاد قائمی و یارانش برگزار خواهد شد و احتمالا روز جمعه ساعت 3 بعد از ظهر شاهد لحظات خاطره انگیزی در این دیدارها خواهیم بود.
عزیزانی كه میخواهند بازی فرهاد قائمی و امین حسن زاده و سایر بازیكنان فعلی و قدیمی را در یك آلبوم ببینند فردا جمعه 23 اسفند 92 و ساعت 3 بعد ازظهر در سالن 9 دی شهرستان كلاله حضور پیدا كنند و ضمن دیدن بازی والیبالیستهای خوبمان، یاد آن عزیز از دست رفته را نیز گرامی بدارند.