havashy

اعتبار400 میلیونی که در کلاله گم شد!

به گزارش اترک به نقل از کلاله خبر :شنیده ایم در فرمانداری کلاله و با حضور عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان ، قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان استان و باحضور هیئت های ورزشی این شهرستان جلسه ای برگزار شده که این جلسه حواشی پر سر و صدایی با خود همراه داشته است.

این جلسه نیز همانند گذشته با سخنرانی و ارائه گزارش از سوی مسئولین ذیربط آغاز شد تا جایی که نوبت تریبون به قربانعلی پاشا رسید و وی با گفتن جمله ای با این عنوان که چرا علی رغم تخصیص بودجه 400 میلیون ریالی به هیئت های ورزشی کلاله ، این شهرستان هیچ نماینده ای برای شرکت در مسابقات آسیایی و ... ندارد؟!

این سوال مدیرکل مانند بمب هسته ای بود که در بین هیئت های ورزشی انداخته شد و این موجب واکنش از سوی بسیاری از مسئولین هیئت ها شد.

این گفته مدیر کل باعث واکنش محمد آسیابی یکی از مدیران تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله شد و در جواب  پاشا گفت: طبق گفته شما و بررسی هایی که از سوی ما انجام گرفته ، با درنظر گرفتن تخصیص اعتبار 2 میلیون ریالی به هر یک از هیئت ها باز هم این مبلغ به 400 میلیون ریال نمی رسد و با درنظر گرفتن اینکه به همه هیئت ها اعتبار واگذار شده است ، بازهم این مبلغ به بیش از 50 میلیون ریال نخواهد رسید و 350 میلیون دیگر کجا هزینه شده است؟!

در این بین نیز یکی از مسئولین هیئت ها با ارسال پیامکی به فرماندار کلاله اعلام کرد که مبلغ تخصیص یافته به هیئت های شهرستان به 2 میلیون ریال هم نمی رسد و آنهم فقط به برخی هیئته های خاص تخصیص یاقته است.

درقسمتی دیگر از سخنرانی پاشا ، وی گفت مبلغ اعلام شده از سوی مدیر اداره ورزش و جوانان کلاله جهت اجاره دادن سالن های ورزشی کلاله مبلغی کمتر از 20 میلیون ریال است!

که بازهم محمد آسیابی با وارد شدن به این موضوع گفت: ما اطلاع داریم که فلان سالن در شهرستان نزدیک به 5 میلیون تومان اجاره داده شده است و اگر این مبلغ اعلامی از سوی شما صحت داشته باشد من حاضزم تمامی سالن های کلاله را با مبلغ 200 میلیون ریال به مدت یک سال اجاره کنم.

در ادامه بحث ها پیامکی که گفته شد باعث تعجب فرماندار شده بود ، و فرماندار را وادار به ایجاد تلنگر به امان نفس رئیس اداره تربیت بدنی کلاله در خصوص چگونگی تخصیص 400 میلیون ریال کرد که وی در جواب گفت: بقیه اعتبار به هیئت های ورزشی روستاها واگذار شده است.!(به گفته مدیرکل اداره ورزش و جوانان گلستان در شهرستان کلاله 25 هیئت ورزشی وجود دارد ، آقای امان نفس چگونه این اعتبار را تقسم کردید؟! مگر تیم های شهری با این همه هزینه ها نیاز به اعتبار ندارند؟! بودجه را در کدام روستاها هزینه کردید؟! این گفته شما برای بسیاری از ورزشکاران قابل قبول نیست.)

شنیده ها حاکی از آن است که مدیر ورزش و جوانان کلاله با برخوردی ناشایست در جواب محمد آسیابی گفته : شما در این جلسه چیکار می کنید و شما را چه کسی دعوت کرده است؟!(آقای امان نفس یادتان باشد وقت کسب افتخارات این تیم ، ایشان را بخوبی می شناسید و تحویل می گیرید).

در اینجا بود که 2 نفر از مسئولین هیئت های ورزشی به نشانه اعتراض نسبت به این واکنش امان نفس از جلسه خارج شدند که با وساطتت فرماندار و یکی از مسئولین فرمانداری این 2 نفر به جلسه بازگشتند.

اما نکته قابل توجه این جلسه این بود که علی رغم رو شدن بسیاری از پشت پرده های ورزش کلاله باز هم شاهد سکوت مسئولین در این خصوص بودیم.
400 میلیون ریال در کجا و در کدام هیات ورزشی هزینه شده است؟