تیم بسکتبال شهرداری گرگان مغلوب فولاد ماهان اصفهان شد.

 به گزارش اترک به نقل ازخبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر امروز (پنجشنبه) در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان و در حضور بیش از 3 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری گرگان، بازی را به حریف خود واگذار کرد.

ˈجعفر محمدپورˈ به عنوان سرداور و ˈمحمود اولیازادهˈ به همراه ˈمحمد دوستˈ به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

در این دیدار، تیم فولاد ماهان اصفهان در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج (16 بر 15، 22 بر 13، 14 بر 11 و 14 بر 10) در برابر تیم شهرداری گرگان به پیروزی رسید.

در این بازی، ˈاسدالله کبیرˈ سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ترکیب اولیه تیم خود، ˈکاوه نورافزاˈ، ˈسیدمجتبی بنی عقیلˈ، ˈوارتان بیدروسیانˈ، ˈساسون آبراهامیانˈ و ˈمیکالای آلکسیوفˈ را قرار داد.

در آن سوی میدان، بازیکنان تیم فولاد ماهان اصفهان با سرمربیگری ˈمحسن صادق زادهˈ با ترکیب اولیه ˈسامان ویسیˈ، ˈجواد داوریˈ، ˈچنس ویلیامزˈ، ˈاویشن ساهاکیانˈ و ˈاصغر کاردوستˈ به میدان آمدند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان این هفته با 5 پیروزی و 10 شکست و مجموع 20 امتیاز در رده ششم قرار دارد و در هفته

شانزدهم در شهرستان بندرماهشهر به مصاف تیم پتروشیمی این شهرستان خواهد رفت.

تیم فولاد ماهان اصفهان نیز که با 12 پیروزی و 3 شکست با مجموع 27 امتیاز در رده دوم قرار دارد، در هفته آینده در شهر اصفهان به مصاف دیگر تیم اصفهانی یعنی نفت سپاهان خواهد رفت.

در این بازی، ˈسیدمجتبی بنی عقیلˈ با کسب 20 امتیاز و 2 ریباند، بهترین بازیکن میدان بود و ˈمیکالای آلکسیوفˈ از تیم شهرداری گرگان توانست با 11 ریباند و 15 امتیاز، عنوان ˈدبل دبلˈ را به خود اختصاص دهد.