khane1

سالن خانه بسکتبال کلاله برای اجاره واگذار گردید.

به گزارش اترک، جمع کثیری از ورزش کاران و علاقه مندان به ورزش بسکتبال ضمن تماس با سایت خبری اترک نسبت به اجاره سالن خانه بسکتبال شهرستان به افراد دیگر اعتراض کردند.

عشقی یکی از داوران برتر مسابقات لیک برتر بسکتبال که از اعضای خانه بسکتبال شهرستان نیز می باشد در گفتگو با اترک در این خصوص گفت:مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان در اقدامی غیرمنتظره علی رغم اختصاصی بودن سالن خانه بسکتبال و هزینه های بسیار زیادی که در این سالن برای بسکتبال شده است و این سالن به نام خانه بسکتبال هم نامگذاری شده ،اقدام به اجاره این یک ساله این سالن به افراد دیگر کرده است.

این اقدام وی باعث می شود که بچه های خانه بسکتبال که هم اکنون بالغ بر 200 نفر می شوند و در ایام تابستان بیشتر نیز خواهند شد از این حق خود محروم شوند.

عشقی افتخارات خانه بسکتبال شهرستان کلاله را اینگونه برشمرد:هم اکنون یک داور کشوری ،یک مربی تیم استانی در مسابقات کشوری، دو بازیکن تیم ملی مینی بسکتبال که برای شرکت در مسابقات جهانی لندن در سال 2020 نیز انتخاب شده اند،انتخاب چندین بازیکن این خانه جهت شرکت در تیم استانی در مسابقات کشوری ،انتخاب کلاله به عنوان دومین پایگاه استعداد یابی در سطح استان در زمینه بسکتبال و بسیاری دیگر از موارد که جزو افتخارات خانه بسکتبال شهرستان کلاله می باشد.

اقدام غیرمنتظره رئیس ورزش و جوانان شهرستان علی رغم این همه افتخارات خانه بسکتبال شهرستان تمام اعضای این خانه را دچار شوک بدی کرده است.

اعضای خانه بسکتبال شهرستان کلاله ضمن نوشتن نامه اعتراض آمیز خود آن را به مسئولین مربوطه در شهرستان و استان ارسال نمودند.

برای بررسی این امر با شماره همراه آقای امان نفس تماس گرفتیم ولی متاسفانه همراه ایشان خاموش بود.

با شماره دیگری از ایشان تماس گرفتیم و ایشان پاسخگوی سوالهای ما به این صورت شدند:

سالنهای ورزشی هرساله به مدت یک سال به مزایده گذاشته می شود و برنده به مدت یک سال سالن را در اختیار می گیرد.

خانه بسکتبال هم به این علت که هیات فعالی در شهرستان بوده است ، سال فبل این سالن به مدت یک سال در اختیار آنها قرار گرفت و فردا مدت این تاریخ پایان می گیرد.

امان نفس در خصوص تابلوی خانه بسکتبال که بر سر در این سالن قرار دارد هم گفت:این سالن به نام سالن کوثر است و فردا تابلوی خانه بسکتبال پایین آورده خواهد شد چرا که مدت یک ساله این هیات در این سالن پایان می گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله در خصوص اجاره این سالن به هیات ورزشهای همگانی هم گفت:یک مزایده داخلی بین هیاتهای بسکتبال و ورزشهای همگانی صورت گرفت که در این جلسه که نماینده فرمانداری نیز حضور داشت ،هیات ورزش های همگانی برنده این مزایده داخلی شد ولی با این وصف اصل مزایده فردا و در استان صورت می گیرد و کسی سالن را در اختیار می گیرد که در مزایده فردا برنده بشود.

امان نفس درتوضیح این اقدام گفت:بر اساس ماده 88 مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص این فضاها، برنده مزایده های اجاره می توانند سالن های ورزشی را به مدت یک سال در اختیار قرار دهند.

وی در خصوص هیات بسکتبال شهرستان هم گفت:هیات بسکتبال شهرستان کلاله یکی از هیاتهای فعال شهرستان است و ما به همین دلیل بعد از پایان مدت استفاده آنها در سالن کوثر ، سالن وحدت را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی در خصوص افراد برنده سالن های ورزشی گفت:این طور نیست که برنده مزایده ها اجازه فعالیت به هیاتهای ورزشی را ندهند.هر فرد برنده در مزایده اجاره سالنها باید یک وقت رایگان از سالن را به اداره ورزش و جوانان شهرستان بگذارد.

فردا نتیجه رسمی مزایده اجاره سالنهای ورزشی مشخص خواهد شد.

SAM 0543