ikan

مقر مرکز ایکان تغییر کرد.

به گزارش اترک : این روزها ماهیت تابعیت از زور سازمانهای بین المللی برای هیچ کس امر پوشیده ای نیست.

طی سالهای اخیر کشورهایی همچون آمریکا و اتحادیه هایی همچون اتحادیه ی اروپا و رژیمهای جعلی همچون اسرائیل توانسته اند از این سازمانهای بین المللی سوء استفاده های مورد نیاز خود را صورت دهند و هیچ کسی هم نتوانسته است اعتراضی در این خصوص داشته باشد و در صورت اعتراض هم هیچ نتیجه ای نگرفته است.

به تازگی هم یک دادگاه محلی رایی داده که از حوزه ی اختیارات آن خارج است ولی در ینگه دنیا هر کاری می شود کرد پس چرا ما از این کارهای آنها انجام ندهیم .به موجب رای این دادگاه محلی که رای آن نباید از بالای سر رئیس دادگاه بالاتر رود ، دامنه ی آی آر ir که به کشورمان تعلق دارد حذف می شود .

سرویس طنز اترک : دادگاه طنز سایت اترک نیز به موجب رایی که همین الان آنرا صادر کرده است ، تمام ایالتهای آمریکا را مستقل اعلام می کند .البته این ایالتها باید ماهیانه به شماره حساب سایت خبری اترک مالیات دهند.همچنین کشور کانادا که تا کنون به صورت برده ای اجیر در دستان ایالات متحده اداره می شده ،‌آزاد اعلام می شود و اداره ی آن به دست سرخ پوستان باید صورت گیرد .

اتحادیه ی اروپا نیز برچیده می شود و سران این اتحادیه باید در زندانهایی به سر برند که هم بندیهای آنها خون آشامهایی همچون خود آنها از رژیم صهیونیستی می باشند.

شما نیز می توانید بندهای دیگر این رای دادگاه را بنویسید.