MAMNU1

یک زوج آمریکایی به دلیل نام خانوادگی شان قادر به انجام هیچ فعالیت آنلاین اینترنتی نیستند!

به گزارش راه اترک به نقل از تک شات، اسامی عجیب و غریب و گاه خنده دار، ممکن است دردسرهای زیادی برای صاحبان خود ایجاد کنند و این همان مشکلی است که زوجی در ایالات متحده با آن مواجه اند. جنیفر نال (Jennifer Null) و شوهرش، که به وی اخطار داده بود در صورت تغییر نام خانوادگیش به Null به مشکل برخواهد خورد، به دلیل نام خانوادگی خود، قادر به رزرو پروازهای هوایی، دسترسی به سایت های IRS و کلا فعالیت هایی اینترنتی که نیازمند نام اصلی افراد باشد نیستند.
تصویر این زوج به دلیل نام خانوادگی شان قادر به انجام هیچ فعالیت آنلاینی نیستند!

به گزارش جام جم کلیک ، مشکل این زوج آن است که نام خانوادگی آن ها هنگامی که وارد فرم وب سایت های مختلف می شود، دیتابیس را فریب داده و به نظر می رسد که هیچ عبارتی در فرم وارد نشده است. Null کلمه ای است که معنای «هیچ» می دهد و به همین جهت، برنامه تصور می کند که شخص متقاضی، نام خانوادگی خود را وارد نکرده است.

خوشبختانه خانواده Null از حس شوخ طبعی بسیار زیادی برخوردار است و از وضعیت به وجود آمده چندان شاکی نیستند. جنیفر نال در مصاحبه اخیر خود گفته که از یک سو این مشکل در پاره ای اوقات حسابی دردسرساز می شود اما از سوی دیگر، تمام ماجرا داستانی خنده دار است که می توان آن را برای دوستان و خانواده تعریف کرد و درباره آن جوک های متعدد ساخت.

خانواده Null یک فرزند نیز دارد که طبیعتا، برخوردی سرسختانه تر نسبت به پدر و مادر خود درباره این مسئله نشان خواهد داد. با توجه به اتکای بسیاری از مدارس ایالات متحده به اینترنت، ثبت نام اینترنتی و فعالیت هایی از این دست، احتمالا کوچکترین عضو خانواده Null در صورت عدم تغییر نام خانوادگی خود با مشکلات زیادی در آینده مواجه خواهد شد.