kalpin94

به این کمپین حقوق بشری اصحاب رسانه بپیوندید.

به گزارش اترک،امروز همه جهان می دانند که رژیم صهیونیستی بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان می باشد.

با سلام واحترام
همانطور که میدانیم رژیم صهیونیستی در قتل کودکان تبحر خاصی دارد از همین‌روست که به رژیم کودک‌کش معروف شده است. صدق کلام اینکه روز گذشته صهونیست های خبیث وافراطی داعش‌وار مرتکب یک جنایت غیر انسانی شده و یک خانواه چهار نفره را به آتش کشیدند که در پی آن یک کودک شیرخواردر آتش جان باخت که بدنبال این اقدام غیرانسانی موج بزرگی از خشم و نفرت علیه این غده سرطانی ایجاد شد.

در همین خصوص ما کاربران فضای مجازی ساکت نمینشینیم ودر کنار تمامی کودکان عزتمند ومظلوم فلسطین ؛ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده های این شهیدان ,نسبت به تشکیل کمپینی تحت عنوان"اسرائیل؛مصداق آشکار نقض حقوق بشر" اقدامات غیر انسانی؛ضد بشری وظالمانه اسرائیل را محکوم می کنیم تا ندای مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد تا حداقل تلنگری باشددر مقابل سکوت سنگین سازمان‌های حقوق بی بشر ؛هم‌پيماني سران کشورهاي عربي و آنهایی که پنبه در گوش نهاده وخود را به خواب بی غیرتی  وبی عاری زده اندتانسبت به اجرای گسترده برنامه‌های نژاد پرستانه و کینه توزانه اشغالگران غاصب صهیونیستی قدمی بردارند.

از اصحاب رسانه نیز دعوت می شود ضمن حضور در این کمپین ما را در امر اطلاع رسانی یاری نمایند. با پیوستن به این کمپین وبازنشر آن در تمامی شبکه های اجتماعی حمایت خوددر جهت مقابله با سونامی اقدامات ظالمانه وغیرانسانی صهیونیست های خونخوار(تروریست جهانی)در سایه سکوت جوامع حقوق بشری رااعلام کنیم. به اميد اينكه بتوانيم زمينه آگاهي و بیداری وجدان های خفته جامعه بین الملل؛نسبت به تزاژدی های مستمر صهیونیستی را فراهم نمائيم .

جهت ورود وپیوستن به کمپین کلیک نمائید
کمپین:اسرائیل؛مصداق آشکار نقض حقوق بشر