hosayeri1

معاونت محترم فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان دراجتماع حماسی 9 دی مردم مراوه تپه گفت: فتنه سال 88  ، جزو خشن ترین توطئه های دشمن علیه کشور و ملت ما بود .

به گزارش راه اترک، مردم فهمیم و انقلابی مراوه تپه در سالروز حماسه 9 دی، برای تجدید عهد و پیمان با آرمانهای امام راحل و اعلام تبعیت از ولایت فقیه به میدان آمدند.

در اجتماع حماسی مردم در مراوه تپه ، حجت الاسلام سایری، معاونت محترم فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در جمع مردم مراوه تپه حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام سایری در سخنان خود گفت: در روز ۹دی سال ۸۸ شور با شعور مردم ایران حماسه ای را رقم زد که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است چرا که در این روز ملت اسلام با مقام عظمای ولایت تجدید میثاقی دوباره کردند.
حجت الاسلام سایری اظهار داشت : گسترش انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی در کشور ما باعث شد منافع دشمنان ما به خطر بیفتد ، دشمنانی که کشور ما زمانی برایشان حیات خلوت بود و هر کار می خواستند       می کردند. همین عامل باعث شد که دشمن خشن ترین توطئه ها را از جمله جنگ 8 ساله را علیه کشور ما راه بیندازد.

وی ادامه داد: ترور شخصیت های انقلابی و اسلامی کشور ، تحریم هایی که از ابتدای انقلاب تا حال حاضر علیه مملکت ما وضع کردند ، فتنه سال 88  ، اینها جزو خشن ترین توطئه های دشمن علیه کشور و ملت ما بود .
معاونت محترم فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه خاطر نشان شد : اما ملت غیور ، بصیر و انقلابی ما با اتکاء به سه عنصر اصلی « رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( ولایت فقیه ) ، ایمان و  بصیرت » باعث شد توطئه های دشمنان حتی خشن ترین توطئه های آنان خنثی شود .
وی تاکید کرد :  ما در مقابل حماسه جاوید 9 دی که در سال 88 اتفاق افتاد 2 وظیفه عمده داریم : یکی اینکه ما باید این را در نظر بگیریم که این حماسه ماندگار متعلق به همه ی ملت شریف ایران اسلامی است ، نه فقط قشر یا گروه یا حزب خاصی ، دوم اینکه وظیه ما ایجاب می کند که در مقابل این همه جان فشانی که در 9 دی سال 88 اتفاق افتاد ، پیامدهای آن را برای نسل های آینده انقلاب اسلامی تبیین و روشنگری نماییم.
معاونت محترم فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در پایان تاکید کرد : بار دیگر مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان مرزی مراوه تپه عشق و ارادت خود به مقام رهبری را نشان دادند و ثابت کردند هرجا که به حضور مردم نیاز باشد با قدرت تمام ظاهر می شوند.
گفتنی است دراین مراسم مردم با شعار مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ،  بار دیگر انزجار ونفرت خود رااز دشمنان این انقلاب وبیعت مجدد خود را با رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

انتهای پیام/ج