alizadeh1g

جمعی از مسئولین شهرستان مراوه تپه با امام جمعه گلیداغ دیدار نمودند.

به گزارش راه اترک، در ادامه برنامه های دهه مبارک فجر، جمعی از مسئولین شهرستان، با امام جمعه گلیداغ دیدار نمودند.

در این دیدار، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه، سرهنگ غلامی، فرمانده انتظامی شهرستان، قاری رئیس اداره پست ، غراوی رئیس کتابخانه های مراوه تپه ،مهندس شیردل  رئیس اداره برق ، و کنسال، بخشدار مراوه تپه حضور داشتند.

alizadeh1g

حاج عباس آخوند علیزاده در دیدار مسئولان شهرستان ضمن خوش آمد گویی،  انقلاب اسلامی ایران  را یکی از الطاف الهی دانست و گفت:  انقلاب اسلامی یاورمسلمین جهان است وفرهنگ انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) منشاء تحولات ومباهات برای مسلمانان در سراسر دنیاست.
وی جمهوری اسلامی را از الگوهای وحدت بین مسلمین جهان دانست و افزود : بحمدالله صمیمیت وهمدلی وهمزبانی که در شهرستان مراوه تپه حکم فرماست از نمونه های موفق و بارز وحدت و همبستگی بین شیعه و سنی محسوب می شود.

alizadeh2

حجت الاسلام امیرشاهی نیز در این دیدار، این انقلاب را مظهر وحدت برای کل جهانیان دانست واظهار داشت : یکی از برکات انقلاب اسلامی برادری و اتحاد مسلمین است که باید این نعمت بزرگ وحدت را دربین مسلمانان حفظ کنیم و با تلاش در راه آرمان های والای امام خمینی (ره) وانقلاب اسلامی حرکت نماییم.
وی ادامه داد : با  وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در شهرستان  و مشارکت در همه عرصه ها، جلوه های زیبای همدلی مسلمانان را خلق کرده است  و دست مستکبرین جهان از جمله آمریکا واسرائیل خائن وهمه دشمنانی که امروز با این نظام سرسازش را ندارند میتوان ذلیل وخار و کوتاه نمود .

گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان است.

انتهای پیام/جامی