amirshahi9991

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: گر تفکر ما ، اعتقاد ما ، منش و رفتار ما این گونه باشد هرگز سر تسلیم بر آمریکای جنایتکار ، انگلیس خبیث و اسرائیل غاصب فرود نمی آوریم و با تمام قوا و توان از دین خدا و از مظلومان عالم دفاع می کنیم تا آنگاه که جان و سر بدهیم .

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: یکی از مهمترین درس های قیام عاشوراء و امام حسین (ع) به اصحاب ، یاران باوفایش و حتی مردمان امروز و آینده ، شهادت در راه خدا ، مرگ با عزت ، سر دادن برای خدا و رضای الهی  و همچنین مرگی با عنوان احلی من العسل یعنی مرگی که شیرین تر از عسل است .
حجت الاسلام امیرشاهی گفت: امام حسین ( ع ) مدرس و معلم این چنین مرگی است که وقتی یکی از شاگردان کوچکش یعنی حضرت قاسم بن الحسن ( ع ) وقتی از ایشان پرسید که آیا من هم شهید می شویم یا خیر ، امام حسین ( ع ) از او پرسید تو مرگ را چگونه می بینی ، فرمود احلی من العسل . این شاگرد کوچک اگر این چنین می گوید که مرگ در راه خدا عزت آفرین است ، به این علت است که از معلم خودش تعلیم یافته ، از عاشوراء درس گرفته است و ما نیز باید همین گونه رفتار کنیم ، اگر هم دین و هم دنیا می خواهیم .
حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی تصریح نمود : ما افرادی مانند حضرت قاسم ( ع ) که مرگ در راه خدا را احلی من العسل می دانند ، کم نداریم ،  بلکه زیادن مانند شهید ابراهیم همت ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و محسن حججی . این عزیزان بقدری مرگ در راه خدا برایشان زیبا بود ، احلی من العسل و عزت آفرین بود که سر خودشان را ، سر خود را در راه الهی دادند .
ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان افزود : اگر تفکر ما ، اعتقاد ما ، منش و رفتار ما این گونه باشد هرگز سر تسلیم بر آمریکای جنایتکار ، انگلیس خبیث و اسرائیل غاصب فرود نمی آوریم و با تمام قوا و توان از دین خدا و از مظلومان عالم دفاع می کنیم تا آنگاه که جان و سر بدهیم .

انتهای پیام/م